Mammor i Umeå
Äsch vad trist Malla, men det blir fler gånger. Krya på dig!
Äsch vad trist Malla, men det blir fler gånger. Krya på dig!
Ja tack för trevligt fika! Jag kikade in på Tentons hemsida eftersom vi pratade om zumba. "Testa olika dansstilar såsom funk, salsa och afro, och dansa som du vill" Det låter skitbra Dansa som du vill är precis i min smak
För övrigt funderade jag på när jag gick hem om vi skulle kunna ha hemmafika någon gång? Vi har det ganska trångt särskilt i hallen med alla vagnar, men det skulle ju kunna gå att boka kvarterslokalen och ha lite knytis någon gång. Kräver dock lite framförhållning.
Miss Dezibel, Vad kul att babysimmet var bra.
Malla, Skönt att ni är bättre Det är som sagt en bit till simhallen, men det går kanske att åka buss?
Jag har inte testat buss med vagnen än, men börjar nog känna mig redo för att göra det. Det får bli en tripp ner på stan någon dag.
Igår köpte vi en barnstol åt Wilma. Det funkar jättebra. Långt över förväntan. Ibland måste man palla upp henne lite, men hon är superglad över att få sitta med vid bordet.
Malla, Lite så blir det med Wilma också. Hon tippar åt ena sidan.
Jag tycker också att det känns lite läskigt med bussåkandet, men det är nog bara för att jag inte har provat. Egentligen är det mycket lättare än med bilen. Först sitta i babyskyddet, förmodligen somnar hon. Ta upp från babyskyddet för att lägga i vagnen. Gå dit vi ska. Ta upp ur vagnen och tillbaka i babyskyddet. Det är betydligt enklare när hon kan ligga i vagnen hela tiden.
Hon har blivit så tung så jag orkar bara bära kortare sträckor i babyskyddet.
Jag joggade/promenerade på löpbandet. Det var nog därför jag inte såg dig. Kom dit vid halvsju.
MissDezibel, Jag tycker vi gör både och
Vad roligt att det var ett kul pass. Jag antar att man måste lösa ett dagkort på IKSU även om man bara vill vara med på gympan Lite synd att det blir så dyrt annars hade jag gärna testat.
Vi kan också komma