Inlägg från: Blomsteröga |Visa alla inlägg
  • Blomsteröga

Mammor i Umeå

Niska, Jag är nyfiken på bröllopet fast det kanske finns mer information i bloggen. *surfar dit*

• Blomsteröga

Vi kanske också hänger på. Är föräldraledig den här veckan sen ska Wilma skolas in på förskolan. Dock så har hon varit lite febrig, inte idag så det har förhoppningsvis gått över. Är vi friska så kommer vi

• Blomsteröga

Malla, ja det var längesen nu. Själv tror jag att jag ska försöka pricka in en tid när W är på förskolan. Det var inte en lugn stund på vaniljdrömmen sist

Det var i alla fall kul att se er igen!  

• Blomsteröga

Jag ses gärna. W kommer att vara ledig från dagis hela jullovet och vi blir kvar i stan i förutom under julhelgen så vi har gott om tid. Dessutom kanske vi slipper alla snuvor ett tag när hon blir ledig. Det märks att hon har börjat på dagis  

• Blomsteröga

Annars hade jag tänkt föreslå att vi kunde träffas hemma hos oss någon dag nästa vecka. Jag är flexibel mån till onsdag

• Blomsteröga

Ska vi säga måndag då? Om det är fler som vill komma så skriv det här så inboxar jag adressen Skriv telefonnummer också så kan jag sms:a om vi skulle bli sjuka. Vi har inte så mycket plats för vagnar, men våran kan stå ute och då kanske det går att få in tre.

• Blomsteröga

Alltså jag är lite trött. Jag menar inte att ni ska ska skriva telefonnummer i tråden. Vi tar det i inboxen.

• Blomsteröga

Umeåtjej, Jag ska klippa mig på onsdag. Otur att vi är så osynkade För övrigt har W blivit jätte förkyld, igen...
    Det kanske är bästa att skjuta på träffen? Vi blev väl bara två kvar till sist och det vore dumt att smitta er jennypny.

Veckan efter nyår kanske skulle fungera bättre? Då skulle väl ni vara hemma igen Niska? Fast när börjar du jobba Jenny? det kanske är svårt att samla alla  

Vi kommer hur som helst att vara hemma alla dagar efter julhelgen så om någon har lust att träffas är det bara att ni hör av er. Både jag och W är sugna på lite sällskap        

• Blomsteröga

Jamen då kanske vi kan ses här allihopa efter nyår

Jenny, Tack! hon har haft feber hela dagen. Det går vattkoppor på dagis, men det här verkar vara något annat. Hon blir väl frisk om några dagar och då får hon vattkoppor istället Det ska bli skönt med jullov och slippa alla dagisbaciller ett tag.  

• Blomsteröga

God fortsättning alla! Hoppas att ni har haft en bra jul- och nyårshelg!

Om det är någon som har lust skulle vi kunna träffas här på onsdag eller kanske torsdag. 

• Blomsteröga

Vad roligt! Runt halvtiosnåret kanske? Wilma brukar sova klockan 12.

• Blomsteröga

Umeåtjej, Det är bara att komma när det passar

• Blomsteröga

Malla, Vad kul! Wilma går på Boet och trivs också jättebra. Vi kanske syns någon dag då

• Blomsteröga

Ja det känns som att det blev jättebra med dagis Glad

• Blomsteröga

Maria, Jag hänger gärna på! Jag behöver komma ut lite. Har pluggat hela vårterminen och behöver verkligen göra något annat.

Svar på tråden Mammor i Umeå