Inlägg från: Blomsteröga |Visa alla inlägg
  • Blomsteröga

Mammor i Umeå

Malla25, Jag tycker också att det var jättetrevligt

• Blomsteröga

Jag var ute och gick och tänkte att det inte är säkert att jag känner igen er om jag möter er. Inte nog med att jag inte mindes vad ni hette efter presentationen, (nu vet jag i och för sig) jag har grymt svårt att minnas ansikten också. Jag är alltså inte stram om jag missar er någongång

• Blomsteröga

Ja snart börjar julruschen, usch

Det finns ett fik på älgvägen som är lite lugnare än det på Barnes hus. De har inte lika stort fikautbud och tar bara kontanter, men sist jag var där var det gott om plats. Det kanske kan vara något om vi vill komma undan julruschen?

Umeåtjej, Välkommen hit!

• Blomsteröga

Jag hänger på Är också ganska flexibel känns det som. Med trevligt sällskap blir det säkert mysigt även om fiket brister lite i mysfaktor

• Blomsteröga

MissDezibel, Krya på er!

Vi har nog tänkt komma. Bara det inte är för mycket snö och oplogat. Ja jag vet det är en kort bit , men det är inge kul att kämpa med vagnen.

• Blomsteröga
    niskalainen skrev 2010-11-28 21:28:20 följande:
    Tack tack, det var väldigt trevligt! Jag är då inte svår att dra med på fika igen
    Jag är inte heller svårövertalad
  • Blomsteröga

MissDecibel, Niskalainen, Onsdag passar bäst för mig.

Skönt att ni är friska igen MissDezibel.

Niskalainen, Jobbigt med tjorvig mage Det är inte helt ovanligt runt åtta veckor har jag hört.

• Blomsteröga

Jag kan komma onsdag kl 11.

• Blomsteröga

Jag tyckte det var bra på vaniljdrömmen

• Blomsteröga

Jag kommer dit Förhoppningsvis var skrikpaniken ikväll en engångsföretelse. Förstår inte vad som hände, men nu sover hon gott.

Svar på tråden Mammor i Umeå