Inlägg från: Blomsteröga |Visa alla inlägg
  • Blomsteröga

Mammor i Umeå

Jag gillar inte heller Nestlé som företag, men just nu är det deras mat som passar oss bäst.

• Blomsteröga

Hej hoppas ni har det bra. Skulle önska mer av den här Solig Flört

Jag minns att vi pratade om lite "lugnare" promenadstråk en gång. Igår gick vi i konstsnöspåret på Nydala. Riktigt trevligt! Tänkte bara tipsa i fall ni inte har tänkt på det.

• Blomsteröga

Jag ska flexa imorgon. Sambon ska vara på vårdcentralen klockan nio så vi kanske dyker upp en stund. Om vi tar oss ur sängen i tid vill säga

• Blomsteröga

Halloj! Hoppas att ni har det bra i sommarvärmen Solig Funderar på om det är någon som är intresserad av en picnik i någon lekpark i helgen? Helst där det finns babygungor. Det skulle funka för oss med lekparken som är precis bakom dagiset Varglyan på Mariedal, men vi är öppna för andra förslag

• Blomsteröga

Niska, Det blir kalasbra Wilma gillar att gunga och pappan behöver nog lite egentid

• Blomsteröga

Wilma brukar sova vid halvtre så för oss skulle det passa bäst med ett-tiden, men hon kan ju sova i vagnen också. Det blir inte lika länge bara.

• Blomsteröga
    fesun skrev 2011-08-01 13:46:05 följande:
    Är det nån som fortfarande lever? :)
    Japp Cool Jobbar mest hela tiden dock.
  • Blomsteröga

Niska, Härligt! Önskar er en underbar dag och håller tummarna för fint väder Solig

• Blomsteröga

Jakita, Vaniljdrömmen ligger på Marieberg, mittemot tenton Gym.

Svar på tråden Mammor i Umeå