Mammor i Umeå
Jag gillar inte heller Nestlé som företag, men just nu är det deras mat som passar oss bäst.
Jag gillar inte heller Nestlé som företag, men just nu är det deras mat som passar oss bäst.
Hej hoppas ni har det bra. Skulle önska mer av den här
Jag minns att vi pratade om lite "lugnare" promenadstråk en gång. Igår gick vi i konstsnöspåret på Nydala. Riktigt trevligt! Tänkte bara tipsa i fall ni inte har tänkt på det.
Jag ska flexa imorgon. Sambon ska vara på vårdcentralen klockan nio så vi kanske dyker upp en stund. Om vi tar oss ur sängen i tid vill säga
Halloj! Hoppas att ni har det bra i sommarvärmen Funderar på om det är någon som är intresserad av en picnik i någon lekpark i helgen? Helst där det finns babygungor. Det skulle funka för oss med lekparken som är precis bakom dagiset Varglyan på Mariedal, men vi är öppna för andra förslag
Niska, Det blir kalasbra Wilma gillar att gunga och pappan behöver nog lite egentid
Wilma brukar sova vid halvtre så för oss skulle det passa bäst med ett-tiden, men hon kan ju sova i vagnen också. Det blir inte lika länge bara.
Det blir bra
Niska, Härligt! Önskar er en underbar dag och håller tummarna för fint väder
Jakita, Vaniljdrömmen ligger på Marieberg, mittemot tenton Gym.