Inlägg från: AlbusMinerva |Visa alla inlägg
  • AlbusMinerva

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Quiet thoughts skrev 2010-11-23 09:45:01 följande:
    för mig är det tvärtom.

pojke mer framåt, flicka mer utbrett
    Ja, det är ju så det "brukar" vara..
  • AlbusMinerva

Idag (21+2)
    Klänningen är av den typen som verkligen framhäver O jag hittade visst rätt vinkel gentemot kameran *s*
  • AlbusMinerva
    Patetiskanka skrev 2010-11-28 16:05:02 följande:
    Var har du köpt din underbart fina klänning? Förvånad
    Gina Tricot
  • AlbusMinerva
    cherry skrev 2010-11-30 15:37:14 följande:
    RUL i dag och allt såg prima ut!!! v 19+0 precis som beräknat!!!

Bebisen var svååårfotad dock, bara busade och gömde huvudet. Först ville den bara göra kullerbyttor:

Runt runt, puttade i väg med benen (det är dem man ser på översta bilden, utsträckt ben och fot som puttar i från och huvudet ligger nedåt/upponer redo för kullerbytta ) igen och igen :)

Tillslut låg den tillräckligt stilla så hon kunde mäta det som skulle mätas och fick till en hyffsad profilbild (den ovan här).  Den låg och pillade sig i ögonen med tummarna, hoppas den var försiktigt

Magen i v 19+0 (v 20), fick inte till någon bra bild men den får duga för i dag. Ska ta en utan kläder i morgon!
    Mycket söt bebbe i söt mage på vacker tjej! *avis*
  • AlbusMinerva
    Längtan efter liten skrev 2010-11-30 23:17:49 följande:
    you are loved.. ja håller med dem innna.. gud vad vacker du är :) och fin mage mch bebis med :)
    Det blir lite syftningsfel, då det låter som att det är mig du menar
    Men jag tar gärna emot *s*
  • AlbusMinerva
    Längtan efter liten skrev 2010-12-02 19:17:25 följande:
    Haha you are loved. Ha ha ha du är också jätte vacker. Dock var den texten till cherry tror jag men ts åt dig du med
    Tungan ute
    miraclee skrev 2010-12-02 19:18:40 följande:
    Magen, v 21 på lör!

Det börjar synas!
    danosani skrev 2010-12-02 19:42:47 följande:
    Miraclee, misströsta icke! Kan meddela att min mage börjar bli något ivägen när jag ska böja mig och plocka en miljon leksaker, tvätten, diskmaskinen osv. Så på minst en punkt kan du skatta dig lycklig Det var väl nån i tråden som varit helt platt tills v 30 och då fått värsta megamagen?
    Magen är inte så farligt mkt i vägen här än, dock börjar balansen bli påverkad
    Är det bara jag??
  • AlbusMinerva

ana86: Minns inte om du vet könet, kan inte komma ihåg allihopa
    Men det där är en pojkmage så det skriker om det *s* (Sen stämmer det ju inte alltid, men väldigt ofta..)

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.