Inlägg från: AlbusMinerva |Visa alla inlägg
  • AlbusMinerva

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

MichaelaRehn skrev 2010-11-16 18:37:25 följande:
    Är det bara 1 %? Vi såg hjärtat slå i slutet av vecka 10. Jag hoppas och tror att allt är bra. Vilken chock annars... Gråter
    Tror du missuppfattade.. Om jag läser rätt så står det att RISKEN för MISSFALL äe 1% efter v9..
    Alltså väldigt bra siffror
  • AlbusMinerva
    MichaelaRehn skrev 2010-11-16 18:53:36 följande:
    Nä, jag förstod att risken var liten. Jag menar bara att jag hoppas att allt är bra och att jag skulle få en chock annars. Glad Man skulle ju bli lika ledsen vare sig risken var hög eller låg.
    Ok då.. *s*
  • AlbusMinerva
    enfeeble skrev 2010-11-18 18:33:07 följande:

Tycker det är skithäftigt att alla ser så olika ut! Blir ju så mycket roligare att titta då, eller hur? :D
    Hjärta
    SofieMarcus skrev 2010-11-18 19:48:08 följande:
    TACK SÅ MYCKET ALLA :) Hjärta

passar på att lägga in en bild på min mage i v12 vs v18
    ska ta en ordentlig bild nu i v19!

v 12  v18

Var är resten av tattoon?? :-O
  • AlbusMinerva
    danosani skrev 2010-11-18 20:16:28 följande:
    Det ser inte ut att vara samma tatuering... En bild kanske är spegelvänd?
    Ja, det va det enda jag kunde komma på också
  • AlbusMinerva

Igår (20+1) Vi skulle ha middagsgäster, o avslöja vår hemlighet.. lustigt nog dolde toppen mer än den avslöjade

Idag (20+2)  Syns lite bättre i tight tröja *s*
  • AlbusMinerva
    Jeans skrev 2010-11-21 14:42:56 följande:
    You are loved! Vad fin du är! Vad sa gästerna? )
    Taaack!
    Gästerna blev lika förvånade som alla andra blivit (vi har sagt i alla år att vi inte skall ha barn..)
    Men väääldigt glada
    Det var två kollegor m respektive, så de var nog också förvånade över att jag lyckats dölja det.. Troligtvis beror det på att jag pratat om att jag gått upp lite i vikt Och att båda själv vet hur det är att kämpa med vikten..
    Hur som så fick de lova att inget säga på jobbet förrän jag fått mina papper i ordning för viket jag går på, på fredag
  • AlbusMinerva
    miraclee skrev 2010-11-21 21:49:02 följande:
    Haha den jag la upp igår tog ja hm.. för nån vecka sen trorja :) Och dom jag la upp nyss är tagna precis innan ja tog dom! :D

Men som sagt, ja har knappt nån "mage" om jag inte e kissnödig, så jag lever på min kiss-kula! ;D
    Det är bra med bilder som är tagna precis innan man tagit dem Tungan ute
  • AlbusMinerva
    miraclee skrev 2010-11-21 22:39:00 följande:
    HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Jag skrattar så tårarna rinner här nu.. hahahahahaha!!!

Jag menade såklart - att dom är tagna precis innan jag la upp dom!

Hahahaha virrpanna..
    Förstod det.. Vart ju tvungen att retas lite
  • AlbusMinerva
    Tozz82 skrev 2010-11-22 20:09:22 följande:
    Någon som har något tips på hur man slutar växa framåt o växer lite åt sidorna oxå? Börjar lessna på detta lite :(

Inte om det är en pojke du väntar.. då är det ju rätt vanligt med den typen av mage
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.