Inlägg från: AlbusMinerva |Visa alla inlägg
  • AlbusMinerva

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

brandnewday skrev 2010-10-22 15:04:56 följande:
    Den är INTE så stor i verkligheten haha!
    Jag kan fortfarande ha jeans liksom. 
    Tycker den ser alldeles underbar ut jag! 
    Gott att kunna ha sina kläder ju
  • AlbusMinerva
    Naimstrut skrev 2010-10-24 16:46:01 följande:

Vår bäbis i vecka 12+6 tagen för 1½ vecka sedan.
    har nog aldrig dett en UL-bild på en bebis som sitter upp, tror jag härligt att de ser ut som små, små människor
  • AlbusMinerva

Det skall bli VÄLDIGT spännande o se om de flyttar vårt datum ngt..
    För jag VET när det blev till *s* Det kan röra sig om ett par dagars skillnad, inte mer..

• AlbusMinerva
    MissLis skrev 2010-10-26 06:14:11 följande:
    Bästa sättet att starta sin dag på är att gå in här Hjärta
    Vilka söta små bebisar och underbara magar!! 

Här kommer en ny bild på min... i vecka 17+0 Glad  Min dotter (snart 3) sa nu på morgonen att magen måste nog växa liiiite till. Haha, hon skulle bara veta Glad För övrigt är det även hon som hjälpt mig ta bilden...

duktig lite fotograf måste jag säga!
  • AlbusMinerva
    ewaulrica skrev 2010-10-26 07:30:56 följande:
    Men även om man vet när det blev till så tar det ju olika lång tid för ägget att vandra och fästa. Jag vet exakt också men av allt att döma så blir jag bakåtflyttad, så mycket som en vecka kan det bli!! Förmodligen tog det låååång tid för ägget att fästa...:)
    Hmm, ja.. det med ägglossningen visste jag ju (därav säger jag att det kan handla om ett par dagars skillnad) men hade inte en tanke på att man skall räkna in att det kan ta tid innan ägget fäster..
    Där ser man
    När jag gjorde VUL i typ v 10 tyckte läkaren att jag verkade vara något längre gången än det beräknade datummet utifrån sista mens.. Tyckte det var lustigt - för det KAN faktiskt inte vara längre gånget än när vi "bakade bullen" så att säga Tungan ute
  • AlbusMinerva
    sofy skrev 2010-10-28 00:10:21 följande:
    Vecka 15 :)

(Mobilsladden som hänger ner på sidan där haha, sorry!)

Det vart en liten mage det där
    Fin!
  • AlbusMinerva

Jag kan också känna livmodern långt ner i buken.. läskigt när man "trycker" lite lätt på den.. den trycker genast mot kissblåsan.. för DET behöver jag ju!
    Tycker jag känner som typ nervryckningar precis där också.. ganska mkt de senaste dagarna.. antar att det är grodan..

• AlbusMinerva

Skall det ALDRIG få set ut eom en gravidmage??? Ser bara vanligt överviktig ut juh
    Bilden e tagen idag - v18 (17+0)
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.