• Tozz82

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Så då får jag väl börja med en sån här då.
    Postar en bild som e tagen bara nån vecka efter +et .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 14:52
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m54364149.html
    Länk till BFlistan. Lägg till er som ni ska ligga :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 15:01
    har skrivit fel i titeln på bflistan. ska ju va aprilmammor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-03 20:50
    Lägger till länken för där vi lägger upp våra bilder på dom små som tittat ut :)

www.familjeliv.se/Forum-11-227/m58203830.html
  • Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
  • Quiet thoughts
    miraclee skrev 2010-11-09 22:28:15 följande:
    Hahahaha... Tyst Allas utom min o Mimmie91.... grrr! De börjar störa mig nu, ja Skrikandes
    de kommer säkert o säga POFF annars kanske ni blir little prettybelly och det kommer ändå ut en bebis såklart
    Ängeln Lova 2003-2010 - Alvin 2007- Påskägget 2011
  • miraclee
    Quiet thoughts skrev 2010-11-09 22:42:14 följande:
    de kommer säkert o säga POFF annars kanske ni blir little prettybelly och det kommer ändå ut en bebis såklart
    Haha ja de har ja trott länge nu, men gett upp de änsålänge ;) Tror inte ja blir så stor men vill ändå ha en mage eftersom de känns mer verkligt då ;) Och mysigt!

Hahahaha ja förhoppningsvis kommer den ju ut, oberoende av storlek på magen.. Tyst
  • Shininganne

Här kommer min mage, v 16+0.
    Inser att det är en jäkla tur att jag inte går ut i dom byxorna (mina absoluta favoritslappebyxor) för det var ju hemskt vad jag ser ut att ha stora ben Förvånad

Izabelle 020627 Ebba 080522 Klara 100208 BF 110422
  • Quiet thoughts
    miraclee skrev 2010-11-09 22:44:51 följande:
    Haha ja de har ja trott länge nu, men gett upp de änsålänge ;) Tror inte ja blir så stor men vill ändå ha en mage eftersom de känns mer verkligt då ;) Och mysigt!

Hahahaha ja förhoppningsvis kommer den ju ut, oberoende av storlek på magen.. Tyst
    garanterat den gömmer sig nog längst in.
    Förstår det med magen också, på sätt o vis, det är ju en del av grejjen känner man att få en rund kula o klappa och "visa upp".

Men som  sagt, det kommer nog en bebbolane för er med säkert en 4 kgs haha {#emotions_dlg.flower}
    Ängeln Lova 2003-2010 - Alvin 2007- Påskägget 2011
  • Adrastina
    Jeans skrev 2010-11-09 20:19:07 följande:
    Adrastina, min mage är asfuck efter 40 kg övervikt och tidigare graviditet, ska få en operation av Landstinget efter jag har fött, de är så illa, ska försöka lägga ut bild
    Aha..ska försöka få en operation jag med efter denna och lite viktnedgång..har problem med klåda under "hänget"...Obestämd
  • AlbusMinerva

Magen när jag ligger ner.. Men att det är såpass kula är ju för att jag trycker ner lätt ovanför
    (bristningarna är gamla pga övervikt.. hoppas på att klara mig någorlunda, men räknar inte med det..)
  • AlbusMinerva
    C0211 skrev 2010-11-10 15:30:47 följande:

Känns helt galet att ha en bild på vår lilla tjejHjärta

Skrattande
  • Patetiskanka

Vårt lilla underverk när jag var 11+3
    Ska på nytt ultraljud nästa onsdag (17onde)

Magen v16+5

Är i skrivande stund i 17+4

• Tozz82

Har nu äntligen fått göra inte mindre än TVÅ efterlängtade UL. I måndags så vägra den lille busen o visa fötterna för dom låg och gosade precis i livmoderstappens "början". Och igår så fick vi se en liten nyvaken som klia sig "i ögonen" och sen börja sprattla runt o stolt visa fötterna. Dock fick vi ingen bild på fötterna men än en söt liten bild på underverket.

Här är magen i V.20 både från sidan och framifrån.

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.