Inlägg från: Adrastina |Visa alla inlägg
  • Adrastina

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Här är vår lilla alien...18+2 Hjärta
  • Adrastina

Vad fina magar alla har!
    Sj e jag ju överviktig sedan innan och har vart gravid två ggr tidigare vilket resulterat i s k hängmage... Mindre kul..vill oxå ha slät, rund fin mage, som er...Rynkar på näsan

• Adrastina
    Jeans skrev 2010-11-09 20:19:07 följande:
    Adrastina, min mage är asfuck efter 40 kg övervikt och tidigare graviditet, ska få en operation av Landstinget efter jag har fött, de är så illa, ska försöka lägga ut bild
    Aha..ska försöka få en operation jag med efter denna och lite viktnedgång..har problem med klåda under "hänget"...Obestämd
  • Adrastina

Tar mod till mig och lägger in trots att jag e så mkt större än er, inte magen då menar jag utan rent kroppsligt...Tungan ute

v.19+ 4 tror jag det var på denna.
  • Adrastina

Tack  Glad
    Är väl så att komplexen för vikten gör att man inte riktigt tycker man ser lika fin ut med magen som alla andra...

• Adrastina

Köpta på H&M.

Hur gör man för att lägga in fler bilder i ett o samma inlägg? Måste dem inte sparas i galleriet först o sedan kopieras därifrån, eller finns andra sätt? *känner mej dum*
  • Adrastina

Köpta på Lindex!

Köpta på H&M

Köpta på Lindex!
    Tack Bellsam! Har inte ens kikat där nere innan! Glad
  • Adrastina
    Bellsam skrev 2010-12-17 14:57:59 följande:
    Lätt att missa Glad
    Fina kläder du har köpt förresten! Kommer vara världens lyckligaste bebis i dom kläderna tror jag Glad
    Tack! Tycker dock det finns få könsneutrala att hitta, får gå på pojkavdelningen bara Obestämd
  • Adrastina
    ewaulrica skrev 2010-12-17 17:59:26 följande:
    Adrastina-har du köpt KIZZ-bodyn nyligen? En sån vill jag också ha, gillar verkligen såna tröjor :) gärna typ AC/DC typ.. huuuur coooolt som helst, även på en tjej! :)
    Köpte den för kanske 2 månader sedan eller nått. Finns även med Kizz eller om det var AC/DC på Åhlens har jag sett, dock osäker på om det var bodys eller tröjor. Kolla på Lindex-nätshop, där har dom en del oxå har jag för mej! Glad
  • Adrastina
    lyckligmamma87 skrev 2011-01-03 13:00:47 följande:
    hur ser era sambon  ut?  bilder?  ja har min i mitt bildgaleri =P
    Min finns i mitt galleri oxå, samt jag och mina andra två barn!
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.