• Tozz82

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Så då får jag väl börja med en sån här då.
    Postar en bild som e tagen bara nån vecka efter +et .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 14:52
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m54364149.html
    Länk till BFlistan. Lägg till er som ni ska ligga :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 15:01
    har skrivit fel i titeln på bflistan. ska ju va aprilmammor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-03 20:50
    Lägger till länken för där vi lägger upp våra bilder på dom små som tittat ut :)

www.familjeliv.se/Forum-11-227/m58203830.html
  • Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
  • Äppelkompott

Vecka 16 (15+5). Känner mig allt större men då vi jämför bilderna med dem tagna i vecka 14 så syns det knappt någon skillnad.
    Går det inte som det ska, så får det bli som det blir!
  • Äppelkompott
    chesa skrev 2010-11-08 16:14:26 följande:

Har varit på RUL idag! Såg en helt underbar liten pojke! Sååå fin och allt såg bra ut med honom. Jag fick dock tid för återbesök i v 28 för jag har tydligen en liten cysta på moderkakan, precis intill där navelsträngen fäster. Läkaren som kom in för att kolla på den sa att det inte ska vara någon fara. Flödet i navelsträngen var jättebra så vi skulle inte oroa oss. Men om vi ville så kunde vi få komma tillbaka om 10 veckor för att vi inte ska behöva oroa oss. Blev flyttad från BF 6 april (18+4) till BF 11 april (17+6)  (som väntat utifrån ÄL). Är såååå lyckliga!
    Förstår att ni är lyckliga. Hoppas att det inte är någon fara på grund av cystan, skönt att ni fick återbesök. Bokade ni ett 3D-ultraljud privat eller hade de en sådan maskin på vanligt RUL? Jättefin bild i alla fall, det är så häftigt när man får se dragen tydligt. 
    Går det inte som det ska, så får det bli som det blir!
  • miraclee
    Vecka 17.

Inge kul o lägga in bilder för de syns fan aldrig nån mage, grr!!

• chesa
    MichaelaRehn skrev 2010-11-08 17:18:55 följande:
    Förstår att ni är lyckliga. Hoppas att det inte är någon fara på grund av cystan, skönt att ni fick återbesök. Bokade ni ett 3D-ultraljud privat eller hade de en sådan maskin på vanligt RUL? Jättefin bild i alla fall, det är så häftigt när man får se dragen tydligt. 
    Läkaren var ju lugn när det gäller cystan och om det hade varit någon fara så hade han ju velat att jag kom tillbaka tidigare!

Det var vanligt ultraljud och hon skiftade över till 3D för att visa några korta sekvenser och bilder! Men själva undersökningen var i vanligt format!
  • Quiet thoughts

Massa fina bilder och kan ej fatta att nästa måndag denna tid har jag varit på UL jag med, och vet antagligen vad vi väntar

Ängeln Lova 2003-2010 - Alvin 2007- Påskägget 2011
  • C0211
    chesa skrev 2010-11-08 16:14:26 följande:

Har varit på RUL idag! Såg en helt underbar liten pojke! Sååå fin och allt såg bra ut med honom. Jag fick dock tid för återbesök i v 28 för jag har tydligen en liten cysta på moderkakan, precis intill där navelsträngen fäster. Läkaren som kom in för att kolla på den sa att det inte ska vara någon fara. Flödet i navelsträngen var jättebra så vi skulle inte oroa oss. Men om vi ville så kunde vi få komma tillbaka om 10 veckor för att vi inte ska behöva oroa oss. Blev flyttad från BF 6 april (18+4) till BF 11 april (17+6)  (som väntat utifrån ÄL). Är såååå lyckliga!

Hehe, stort - här ser ju till och med jag att det är en bebis; är hopplös på att typa UL-bilder Skäms
  • lillgrodan2011
    johannalo skrev 2010-11-08 11:36:17 följande:
    ja en gällivaretös är här iallafall;)
    Ja vi bor på samma ort vi..  jag tror det är lite baaabyboom i gve under April faktiskt.. ;) Jag vet iallafall 6 st i våran ålder som ska ha.. ;)
  • Jeans

Miraccle, omg vad liten mage :) haha men du ska se att en vecka så säger de BOM! :)

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.