• C0211

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

chesa skrev 2010-11-08 16:14:26 följande:

Har varit på RUL idag! Såg en helt underbar liten pojke! Sååå fin och allt såg bra ut med honom. Jag fick dock tid för återbesök i v 28 för jag har tydligen en liten cysta på moderkakan, precis intill där navelsträngen fäster. Läkaren som kom in för att kolla på den sa att det inte ska vara någon fara. Flödet i navelsträngen var jättebra så vi skulle inte oroa oss. Men om vi ville så kunde vi få komma tillbaka om 10 veckor för att vi inte ska behöva oroa oss. Blev flyttad från BF 6 april (18+4) till BF 11 april (17+6)  (som väntat utifrån ÄL). Är såååå lyckliga!

Hehe, stort - här ser ju till och med jag att det är en bebis; är hopplös på att typa UL-bilder Skäms
  • C0211
    lyckligmamma87 skrev 2010-11-15 12:19:05 följande:
    varför svankar så många?? gör ja det blir ja änu större.....=)
    Hehe, jag ser ut så - kan inte rå för detTungan ute
  • C0211
    chesa skrev 2010-12-05 11:47:12 följande:

Första bilden är tagen igår v 22 (21+5) den andra bilden är tagen v 22 (21+5) när jag var gravid med Rakel. Jag är allt lite större denna gången!
    Åh vad roligt att ha bilder att jämföra med!
    Jag har bara ett fåtal bilder från min förra graviditet... Lite trist, men men - så kan det vara.
  • C0211

Oj, vad liten den blev - men jag har jättesvårt att ladda upp bilder, vet inte varför.
    v. 24 idag Tyst
  • C0211

Jag tycker att det är helt fantastiskt hur stor skillnad det är mellan alla magarna, som är i runda slängar lika långt bakade Tungan ute

• C0211

Äh, jag får tydligen välja - liten bild, eller sjukt stor bild.
    Magen från idag (v. 27+1)

• C0211
    Emmelinan skrev 2011-01-13 18:10:34 följande:
    Gjorde en liten mossa... som troligen inte kommer behovas anvandas forran nasta host/vinter, sa jag virkade den lite storre. (Snabbt och latt projekt om nagon ar sugen. )

Men vilken söt!!!
    Shit vad duktig du är {#emotions_dlg.flower}
  • C0211
    Emmelinan skrev 2011-01-13 22:42:23 följande:
    Nejda! Tror det ar ett toppenmonster att borja med! Nu virkar jag ju iofs ofta och mycket, men den har mossan AR enkel. Det ar bara tre olika sorters maskor. Monstret ar visserligen pa engelska, men jag kan skicka med en kort/snabb forklaring vad forkortningarna pa engelska ar for maskor pa svenska. Har din mamma eller mormor virkat forr kan de absolut hjalpa dig! Jag skickar det till dig nu!
    Åh, har du lust att skicka mönstret till mig med? Jag har varit och inhandlat virknål och garn och är taggad att testa (hehe, det kommer att hålla i sig säkert hela kvällen;)
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.