• C0211

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Okej... Här kommer bilderna också...
    Vet inte hur magen kunde bli så sned?!
    Kanske stod snett - min navel brukar sitta mer rakt, om jag inte missminner migFlört

• C0211

Lilla bus säng blev ihopmonterad igår - den är så jäkla söt!! Står nu i det väldigt gröna "trollerirummet"

• C0211

...och precis som sist bommar jag att få med bilden; fantastico!!

Mina kollegor är söta... Det här satt på min skärm imorse när jag kom + att jag blev ikappsprungen av en manlig kollega när jag gick in i porten varpå han sa: "Jag tänkte när jag såg dig, vad är det för vacker kvinna som ska in hos oss - sedan såg jag att det var du..."

Tjolahopp... Och det är bara tisdag!

• C0211
    ASL skrev 2011-03-15 12:21:33 följande:
    Åh vilken söt säng, snart ligger det någon däri också ;)

Vilka fina kollegor du har, jag blir änna tårögd... Kul att komma tillbaks till jobbet sen då (om en evighet alltså).
    Visst är den härlig Glad Och jag ser fram emot att lägga bebis i den... Till att börja med ska vi bädda den.
    Jag har världens bästa jobb med tillhörande kollegor, det är faktiskt helt grymt.
    danosani skrev 2011-03-15 12:38:16 följande:
    Ojoj, nu har jag gjort det! Tagit min första magbild sen v 23+2 Ansträngde mig verkligen med PhotoBooth i dåligt ljus och allt...

Här är idag, v 35+2 (både jag och sambon tycker att magen sjunkit, och visst ilar det neråt jämt, men andas jag lättare? Knappast!)

Och här är v 38+6 med Nike i magen, åtta dagar innan hon tittade ut. Ganska lika magar ändå va? Trots olika kön på bebisarna

Så stor skillnad ser det verklgen inte ut att vara, lite lägre, men inte mycket - fin {#emotions_dlg.flower}
    Tycker också det är roligt att det är så liten skillnad för mig, trots förmodat annat kön och ganska många år emellan graviditeterna.
  • C0211
    Amariea skrev 2011-03-15 14:16:25 följande:
    Idag blev det en skötbädd sydd äntligen. Mer översydd Nalle puh dock! Flört Passade på att ta en bild på gardinerna också. Jättespindeln på golvet är ett internt skämt. Jag har en rejäl spindelfobi och när jag såg den där på IKEA så var jag bara tvungen att köpa den i rent terapisyfte. Glad

Skötbädden före:

Efter + gardiner:

HUR lyckades ni fylla spindeln??
    Vi köpte en sådan till sonen, men den är skvatt omöjlig att fylla - dessutom är dragkedjan trasig...

Fint blev det {#emotions_dlg.flower}
  • C0211
    Amariea skrev 2011-03-15 14:49:36 följande:
    Tack! Det är från IKEA, 49:-/metern, helt ok tycker jag. Flört

Allic02: Spindeln ja, det var inte helt lätt att få ihop den. Jag trodde också att dragkedjan var trasig först. Saken är den att du måste sätta en säkerhetsnål i hålet där den där saken man håller i ska sitta och sen använda den för att dra igen dragkedjan. Jag antar att det är för att man ska plocka bort den sen så att barnet inte kan öppna själv. Fylla den var ju ett skämt, den är bara fylld för att hålla formen nu men jag ville ju egentligen ha den helt fylld. Tricket är att blåsa med hårfönen i rätt vinkel och skruva fast locket samtidigt. 
    Tack!

Okej... För jag höll på att få hjärnstillestånd i söndags när vi slet med skitspindeln. Två personer, ändå inte fylld. Ska testa att sätta i något i dragkedjegrejen, för den rubbades inte en milimeter utan. Men den är ganska rolig...
  • C0211
    Elvira80 skrev 2011-03-17 09:52:16 följande:

v 36+0 tredje barnet
    Ingen aning... Jag är vrålkass på att gissa utifrån magform; den ser lite rund ut så kanske flicka?
  • C0211
    AnnaOctavia skrev 2011-03-21 11:29:04 följande:
    oj råkade skicka utan bilden hahaha 

Han är verkligen superfin!!
    Hjärta
  • C0211

Ullis-gullis - du har verkligen en söt mage, fantastiskt svårt att tro att det är nummer fyra som bor därinne {#emotions_dlg.flower}
    Liab - tulleunge!! Ursöt bild...

• C0211
    Patetiskanka skrev 2011-03-24 08:52:15 följande:
    Nej det är bådas första barn. Och vi är ju unga (jag är född -89 och han -90) så jag tror det handlar mycket om att han är rädd, och visst det är jag också. Men jag kan ju inte skita i allt nu. Så jag hoppas bara att det är någon konstig idé han har fått. Visst, vi har haft det jobbigt i vårt förhållande. Vi har bråkat riktigt mycket, speciellt den senaste tiden. Och jag är inte mig själv till 100% med alla hormoner och allt som tillhör till en graviditet.

Men jag tycker ändå det är fruktansvärt fel av han att lämna mig 2 veckor innan bebisen är beräknad..
    Usch och usch och usch!
    Det är mindstress du inte behöver. Fy vad elakt att riva upp allt nu. Man kan naturligtvis inte rå för vad man känner, men man kan rå för sitt handlande!
    Hoppas han sätter sig ner, tänker och kommer fram till att ni är värda att kämpa för...
    Framför allt just nu!

Oavsett kommer det att lösa sig på ett bra sätt, även om det inte känns så nu!

Hjärta
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.