Inlägg från: Jempa10 |Visa alla inlägg
  • Jempa10

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

V 24 (23+5)
  • Jempa10

Jisses vilka magar vi alla börjar få.... och än är det ju lite tid kvar!! Skrattande

Shinningane, din mage är ju verkligen klotrund framifrån!! Coolt!

• Jempa10

Chesea, vilka snygga dynor.... shit så duktig du är!

• Jempa10

Vad skulle ni gissa på?? Jag har mer "avklädda" magbilder tidigare i tråden.... här v 24.
  • Jempa10
    Quiet thoughts skrev 2011-01-21 20:33:33 följande:

Ja det är möjligt, känner mig dock ganska enorm, mammabyxorna sitter illa.
    Har gått upp 14 kg nu   Måste på återkoll redan 9 februari pga att SFmåttet var 29 cm i v 26. Och 23 bara 4 veckor innan.
    Mig har du kört ifrån tror jag bestämt! Måste nog lägga ut en ny bild. Jag hade SF mått 24 i v 26..... gått upp ca 7 kg.... och jag tycker min mage är stor! Skrattande
  • Jempa10

Bjuder på två av dagens magbilder jag också! V 27 (26+1), passade på att ta bilder när jag ändå skulle prova om jag hade någon bikini som jag kunde ha, ska försöka hinna med någon vattengympa i veckan.... ;)

• Jempa10
    Julius32 skrev 2011-01-24 10:07:05 följande:
    jempa10, vilken fin mage! hur var det, går du på hjärtat i uppsala? ska du på profylaxkurs? 
    Tack! Nä, jag går i Årsta. Har inte anmält till någon profylax och får se om jag kanske skippar den.... ska försöka gå på gravid yoga i alla fall! ;)
  • Jempa10
    cna skrev 2011-01-26 20:23:29 följande:
    bebisen han låg ganska roligt innan idag när jag låg på sidan.. va tvuengen att fota det  fast blev inte så bra på bild hehe =)

Hihihi... Jodå, en liten extra bula ser man allt.... så där brukar min också göra, man ser helt skev ut om magen.... försökte filma min mage en kväll när den levde rövare, men det blev inte alls lika bra på film! Skrattande
  • Jempa10

Bjuder också på två bilder från idag. V31 (30+1) Tycker inte det händer så mycket just nu, men magen har nog börjat sjunka lite, sen har jag trott länge att min stackars navel ska hoppa ut, men än håller den sig kvar.... Skrattande

• Jempa10

Kul med Babyshower, inte så vanligt antar jag.... har aldrig varit med om någon i min bekantskapskrets som haft det. Är det något ni bjuder in folk till själva eller är det mer som "möhippa", att kompisar ordnar eller??

• Jempa10

Många nya härliga magbilder igen, jag hinner som vanligt knappt med.... även om bildtråden är lite lättare än snacktråden, den har jag nästan gett upp. Ni är så flitiga här ute allihopa!

Ska försöka lägga upp en ny bild idag jag också, går in i v 33 idag!

• Jempa10
    ewaulrica skrev 2011-02-17 16:21:51 följande:

99 kr på Stadium! :P bara att köpa till ett löst skötunderlägg!
    Har du, eller någon av er andra, bra tips på var man köper lösa skötunderlägg också. Har tänkt köpa någon billig variant av "vanlig" väska och köpa till skötunderlägg.... Har ingen lust att lägga massa hundralappar på skötväskor i barnaffärer.... Tungan ute
  • Jempa10
    kiwi2012 skrev 2011-03-18 21:36:12 följande:
    haha samma väska som jag har köpt, köpte min i höstas för att vara tänkt som skötväska, den är kanon!
    Har dock inte köpt någon väska än, men hört fler som tipsat om dessa på stadium så jag tänkte kolla på dom i alla fall.....
    Men har du ett löst skötunderlägg då eller?! Å var har du i så fall köpt det?
  • Jempa10

Tack för tipsen, men som MimmiL skriver, man borde kanske kunna sy ett själv.... borde vara enkelt!

• Jempa10

Var till fotograf i v 34 och tog gravidbilder så jag bjuder på denna som är en av mina favoriter.....
  • Jempa10
    cherry skrev 2011-04-02 18:48:15 följande:

jempa10: vilken underbar bild!!!!!!!

Tänkte lägga upp sista magbilden från morgonen när Sebastian föddes, men hittar inte den andra kameran som jag fotade med!! bjuder på 10-dgr-efter-snittet-mage i stället sålänge
    Tack!

Men jisses, var tog din mage vägen.... hihihi.... så där platt var inte min mage innan så den lär inte vara det 10 dagar efter heller.... men jag ska nog sträva efter en sån mage!! Skrattande
  • Jempa10

Åhh så härligt med alla bebisar! Får återigen skriva ett samlat grattis till er som fått senaste tiden, går ju så fort så man hinner som vanligt inte med! Själv fortsätter jag att vänta och vänta.... Skrattande

• Jempa10

Sååå många underbara bebisbilder det börjar bli här!! Själv får man väl fota mage ett tag till.... Obestämd 

Grattis till alla små nya skapelser! Hjärta

• Jempa10

Ett summerat GRATTIS till alla de senaste tillskotten i tråden, det kommer ju nya hela tiden! Härligt!!

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.