Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
V 24 (23+5)
Jisses vilka magar vi alla börjar få.... och än är det ju lite tid kvar!!
Shinningane, din mage är ju verkligen klotrund framifrån!! Coolt!
Chesea, vilka snygga dynor.... shit så duktig du är!
Bjuder på två av dagens magbilder jag också! V 27 (26+1), passade på att ta bilder när jag ändå skulle prova om jag hade någon bikini som jag kunde ha, ska försöka hinna med någon vattengympa i veckan.... ;)
Bjuder också på två bilder från idag. V31 (30+1) Tycker inte det händer så mycket just nu, men magen har nog börjat sjunka lite, sen har jag trott länge att min stackars navel ska hoppa ut, men än håller den sig kvar....
Kul med Babyshower, inte så vanligt antar jag.... har aldrig varit med om någon i min bekantskapskrets som haft det. Är det något ni bjuder in folk till själva eller är det mer som "möhippa", att kompisar ordnar eller??
Många nya härliga magbilder igen, jag hinner som vanligt knappt med.... även om bildtråden är lite lättare än snacktråden, den har jag nästan gett upp. Ni är så flitiga här ute allihopa!
Ska försöka lägga upp en ny bild idag jag också, går in i v 33 idag!
Tack för tipsen, men som MimmiL skriver, man borde kanske kunna sy ett själv.... borde vara enkelt!
AnnaOctavia, vilken liten goding!!!
Åhh så härligt med alla bebisar! Får återigen skriva ett samlat grattis till er som fått senaste tiden, går ju så fort så man hinner som vanligt inte med! Själv fortsätter jag att vänta och vänta....
Sååå många underbara bebisbilder det börjar bli här!! Själv får man väl fota mage ett tag till....
Grattis till alla små nya skapelser!
Ett summerat GRATTIS till alla de senaste tillskotten i tråden, det kommer ju nya hela tiden! Härligt!!