Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
Jag har inte RUL förrän 3/12 men jag vill också se er andras bilder..... Gärna även i vilken vecka ni gjort det och om ni fått längdmått och liknande! Sååå nyfiken på allt!
Jag har inte RUL förrän 3/12 men jag vill också se er andras bilder..... Gärna även i vilken vecka ni gjort det och om ni fått längdmått och liknande! Sååå nyfiken på allt!
Minya: underbar liten kisse.....
Det händer saker med allas magar nu.... min känns fortfarande bara "tjock" men jag känner att den börjar bli hårdare nerifrån så nu känns det inte lika konstigt att man inte klarar av att "dra in" magen längre.... tänker bara njuta av att magen växer!!
Nu lägger jag mig också i "debatten"..... självklart kan man väl få kommentera bilderna i tråden, och visst kan det uppkomma lite för "långa" diskussioner då det startat utifrån en bild. Sen kan jag hålla med om att man kan bli "borttappad" i vår snackistråd.... men det är kanske mest för att den är väldigt "livlig" så det kan man väl leva med..... Så jag tycker också att det mesta snacket ska hamna där! (Jag brukar skumma igenom den och välja de ämnen som passar mig!)
Jennyc, jag tror du törs hänga med i snackistråden vilket fall som helst.... som sagt, det är ju mest samma folk som i denna bildtråd!!
Om TS Texx82 läser detta kanske hon kan lägga in en länk till snackistråden i trådstarten så hittar folk lättare dit om man tappat bort sig!!
Allt från mig... nu ska jag läsa ikapp mig från dagens inlägg i snackistråden... brukar ta ett tag.... hihihi...