Inlägg från: Jempa10 |Visa alla inlägg
  • Jempa10

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

sofy skrev 2010-11-01 21:22:11 följande:
    Vecka 16 :)

Syns väl liiite men icke mycke :)

Jooo visst syns det liiite i alla fall.... men det kommer.... min mage har nog mest tryckt ut "valken" som redan fanns där.... du ser ju supersmal ut från början, då kommer du nog mer få en riktig sån gravidmage!!
  • Jempa10

Åhhh så många härliga bilder det kommit ut idag!!! Texx är du säker på att det bara är en!!

• Jempa10

Härliga bilder, både UL och magar!!!

• Jempa10

Är jag den enda som inte tänker kolla kön?! Alla verkar vilja veta innan.... känns lite som att tjuvkika på julklappar!! Skrattande

• Jempa10
    Emmelinan skrev 2010-11-04 21:39:18 följande:
    hahaha, du skamtar!... Ar det inte tva ben som sticker upp och man ser tydligast tva skinkor? da ar det ju inget emellan?!....

Hahaha, vilken tur att jag inte ska kolla sjalv efter kon pa mitt ul! ;o)

Men tankte faktiskt "oj, en flicka da eller? din mage som sag sa typisk ut att vara en pojkmage" -- sa LITE ratt hade jag, aven om det inte var pa det det handlade om! =P
    Hahaha... Jag såg inte heller, fattade knappt vad jag såg.... så det är nog ingen risk att jag "råkar" se på vårt RUL. Jag fattar ju aldrig någonting av dessa bilder!! Men på den andra bilden såg jag att den sög på tummen..... Grattis då Längtan till en pojke!
  • Jempa10
    AlbusMinerva skrev 2010-11-05 13:55:20 följande:
    Vi kan väl byta kropp?? Både innan o efter ;)
    Jag håller med, kan man få byta kropp med dig Cherry, jättefin mage!!! Snygg klänning! Skrattande
  • Jempa10
    lindberg78 skrev 2010-11-05 12:47:25 följande:

här är min lille v 17+6

Vilken klockren UL bild!!! Underbar!
  • Jempa10
    AnnaOctavia skrev 2010-11-05 19:50:55 följande:
    Vad roligt med massa bilder och magar, första gången jag är inne i den här tråden.
    Var på RUL i torsdag. väntar en liten pojke.
    Här är våran lilla Lionel 18+4

Fler pojkar alltså, är det någon som håller räkningen, som vi skrivit förr: april verkar bli en riktig pojkmånad.... men jag börjar själv tro att jag nog snarare fyller på med en flicka.  Glad 

Fin UL bild, AnnaOctavia!!
  • Jempa10
    AnnaOctavia skrev 2010-11-05 19:57:43 följande:
    Tack så mkt!
    När har du UL? Skrattande
    Inte förrän 3/12.... känns som en evighet dit!!
  • Jempa10
    AnnaOctavia skrev 2010-11-05 20:07:33 följande:
    förstår det. men det kommer snabbare än vad man tror Skrattande
    ska du/ni kolla kön?
    Nä, vi har inte tänkt kolla.... tänkte klara av att hålla ut till h*n vill komma ut och visa upp sig själv! ;)
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.