Inlägg från: Jempa10 |Visa alla inlägg
  • Jempa10

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Åhhh så många nya magbilder! Härligt... Jag kanske också måste få till en ny i veckan!

• Jempa10

Två bilder från mitt RUL, dom blir inte så himla bra när jag inte kan scanna in dom utan har nu fotat dom.... men men.... en "ryggbild" och en "profilbild" i alla fall. Den ville inte riktigt visa sig i någon fin profil men en bild fick hon till hyfsat i alla fall!! Skrattande

• Jempa10

Lägger in två bilder på min mage igen jag också. Tagna idag v 20 (19+4)

Tycker inte det syns så mycket framifrån så här på bild, och jag känner mig mycket "större" än vad jag själv tycker att det ser ut att vara. Kanske är för att det börjar kännas svårt att böja sig ner och sånt.....

Ni är naturligtvis fria att gissa även på vad som gömmer sig här inne.... Flört 

• Jempa10
    MissLis skrev 2010-12-11 01:19:57 följande:
    Hihi, jag är också blek och finnig. Känner mig verkligen inte vackert gravid på något sätt
    För någon vecka sedan kände jag mig ganska pigg och fräsch, men denna vecka har varit bedrövlig på alla sett och vis så nu måste jag nog rycka upp mig och fräscha till mig! För blek och eländig är man ju tyvärr, och börjar känna mig mest "fet".... Ska nog också ge mig på lite ny frisyr eller så! Skrattande Får väl göra det bästa av det hela....
  • Jempa10

Oj vad alla växer fint.... riktigt härliga gravidmagar! Skrattande

• Jempa10

Emmelinan: så mycket söta kläder du shoppat, underbara!!

Lindberg: härlig mage!!

• Jempa10

Inte världens bästa bild, men v 22 idag (21+0) och jag börjar känna mig ganska "fin" i min mage... fast jag börjar inse att även rumpan börjar växa iväg, inte lika kul.... Förvånad
  • Jempa10

Vilka snyggingar med härliga gravidmagar!!!! Skrattande

• Jempa10

Oj, här kommer det ju ut massor med pappabilder... så roligt, vilka snyggingar! Själv ska jag nog inte lägga ut någon bild på blivande pappan då det är lite si och så med vad han tycker om det här just nu! Och min andra "pojke" har jag ju som bild redan....

Så jag får hålla mig till viktkalkylatorn istället.... Flört

Din BMI (ej gravid) är: 24,45 (normalvikt)

Din rekommenderade vikt vid slutet av graviditeten är: 81,9 - 84,8 kg

En lämplig vikt för dig i vecka 24 är: 74,5 - 75,7 kg

I måndags vägde jag 75,3 så kurvan ser väl bra ut, men jag ansåg ju att jag hade ca 4-5 kg för mkt innan, men vad gör väl det!

• Jempa10
    cherry skrev 2011-01-04 08:45:43 följande:
    Jag tycker min mage varierar massor från dag till dag och olika klockslag på dagen. I bland krymper den så den inte syns alls och i bland är den stor som en medicinboll! Svårt o jämföra tycker jag..
    Så tycker jag att min mage också är, sen är den nästan alltid lite mindre på morgonen och större på kvällen! Ibland när jag vaknar och ligger på rygg känns magen nästan platt och mjuk, så då brukar jag undra var den lilla lyckats gömma sig! Tungan ute
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.