Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
Åhhh så många nya magbilder! Härligt... Jag kanske också måste få till en ny i veckan!
Åhhh så många nya magbilder! Härligt... Jag kanske också måste få till en ny i veckan!
Två bilder från mitt RUL, dom blir inte så himla bra när jag inte kan scanna in dom utan har nu fotat dom.... men men.... en "ryggbild" och en "profilbild" i alla fall. Den ville inte riktigt visa sig i någon fin profil men en bild fick hon till hyfsat i alla fall!!
Lägger in två bilder på min mage igen jag också. Tagna idag v 20 (19+4)
Tycker inte det syns så mycket framifrån så här på bild, och jag känner mig mycket "större" än vad jag själv tycker att det ser ut att vara. Kanske är för att det börjar kännas svårt att böja sig ner och sånt.....
Ni är naturligtvis fria att gissa även på vad som gömmer sig här inne....
Oj vad alla växer fint.... riktigt härliga gravidmagar!
Emmelinan: så mycket söta kläder du shoppat, underbara!!
Lindberg: härlig mage!!
Vilka snyggingar med härliga gravidmagar!!!!
Oj, här kommer det ju ut massor med pappabilder... så roligt, vilka snyggingar! Själv ska jag nog inte lägga ut någon bild på blivande pappan då det är lite si och så med vad han tycker om det här just nu! Och min andra "pojke" har jag ju som bild redan....
Så jag får hålla mig till viktkalkylatorn istället....
Din BMI (ej gravid) är: 24,45 (normalvikt)
Din rekommenderade vikt vid slutet av graviditeten är: 81,9 - 84,8 kg
En lämplig vikt för dig i vecka 24 är: 74,5 - 75,7 kg
I måndags vägde jag 75,3 så kurvan ser väl bra ut, men jag ansåg ju att jag hade ca 4-5 kg för mkt innan, men vad gör väl det!