• ASL

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

AlbusMinerva skrev 2011-02-01 18:44:56 följande:
    Du ser ju jätteliten ut på den bilden iaf!
    Haha, tack för det :) Ingen bra bild så jag är nog inte så liten men inte GIGANTISK som det låter på alla omkring... ;)
    - Underbara älskade E ♥ 080606 och lilla Krusbär ♥ BF 110409 -
  • ASL
    AlbusMinerva skrev 2011-02-01 18:51:54 följande:
    Min mage har förändrats unger helgen..
    Frågade kollegan förut o hon sa att den flyttat sig mer frammåt..
    Alltså inte bara jag som inbillar mig..
    Men det innebär också att jag ännu mer än tidigare har lätt för att gå in i saker o liknande..
    Fick dragit upp luckan till torktumlaren rakt i magen i förmiddags.. Inte jättehårt eller så, men ont gjorde det likförbannat
    Hihi, jag tror fortfarande att jag kan glida förbi folk som sitter runt borden på ex frukosten på jobbet. Drar in magen och *dunk* så slår jag i nån i bakhuvudet!! Haha! Att jag inte fattar att jag tar lite mer plats nu... ;)
  • ASL
    MimmiL skrev 2011-02-01 20:42:46 följande:
    Jag har inte börjat gå in i saker, men det gör j*igt ont att häva sig över bord föra att ta nåt på andra sidan...
    Ja eller hur? Jag tappar nästan andan ibland när jag trycker mig över bordet tex, men envis som jag är så tänker jag ju inte gå runt nåt i onödan...
  • ASL
    Pluppe E skrev 2011-02-02 08:56:14 följande:
    Heter din lilla tös Emmie? :) Om jag läste rätt nere på tekningen. Fint namn i sådana fall, Emmie heter jag med Skrattande
    Japp det heter hon, väldigt fint namn tycker jag Flört Efter min farfars moster Emy Skrattande
    Enda problemet är att faster heter Emelie så ALLA blandar ihop dom... till och med jag säger fel ibland Skäms
  • ASL

Jättefina kläder Emmelinan!!
    Visst är det hur kul som helst med REA :) Jag blir alldeles lyrisk när jag gjort nåt riktigt fynd ;)

• ASL
    Tozz82 skrev 2011-02-02 20:47:39 följande:
    Huvudet e på G o fixeras o rumpan har jag i naveln..
    Tog upp vagnen idag o ska tvätta klädseln så fort vi får hem vår efterlängtade tvättmaskin på fredag..
    Sen bär det av till Ullared på lördag för dom sista sakerna.. Sen är knodd välkommen om en sådär 3 veckor då körkortet nog är klart oxå efter en intensivkurs me början nästa vecka..

Vilken jättefin mage du har. Den ser helt perfekt ut om man kan säga så Flört
  • ASL
    cherry skrev 2011-02-03 15:40:17 följande:
    Finaina vimplar inhandlade till lillebrors rum! ♥♥♥ tror de ska få hänga längs med denna (fond-)vägg. fyndade även en stor mörkblå lurvig matta på ikea 299 kr (utgående färg)!! men sen har vi inte kommit så mkt längre med rummet.. Klickade hem lite fina saker häromdagen så jag återkommer med bild när de kommit och vi inrett lite :)
    Magen i dag v 29 (28+2). Tycker blodådrorna blir mer och mer framträdande på hela kroppen, ser ut som en karta snart :)
    Superfina!! Jag har tänkt att jag ska sy egna. Inte för att jag kan sy direkt, och symaskinen min funkar inget vidare, men ändå tänker jag att jag ska sy en massa saker. Kanske idé att skaffa ny symaskin?
    Hur fin mage (kropp) som helst ju!
    På mig syns också blodådrorna massor tycker jag, ser ju ut som man ska spricka...
    Allic02 skrev 2011-02-03 15:55:34 följande:
    Jag känner mig mest som en semla med min breda, låga mage...
    Vad passar då bättre än semmelfika på jobbet?
    Haha, tror inte du ser ut som en semla dock ;)
    Här har jag "bakat" egna semlor ikväll igen (eller egentligen bara vipsat grädde och lagt i mandelmassa i färdiga bullar)! Gott gott!!

MariaM78a  och Helsingborg: Jättefina magar! :)
  • ASL
    C0211 skrev 2011-02-05 09:10:23 följande:

"Semlan" i morse, vecka 31+0 Hjärta

Lillesemlan då!! Urfin ju, jag är så avundsjuk på alla er med "små" söta magar. Här putar det rakt ut!! ;)
    AlbusMinerva skrev 2011-02-05 17:28:46 följande:
    Magen idag (31+1) Profil o frammifrån..

Senaste inköpet

Fin mage! :) Inte heller sådär jättestor!
    C0211 skrev 2011-02-05 17:45:50 följande:

Vi har blivit med bebissäng och det känns så himla bra. Den var kanske onödigt asdyr, men är helt underbar (tycker vi)
    Nu är hela källaren full av sängdelar tills vi har ett färdigt rum att ställa sängen i, hmm...
    Hm, ja de är ju inte billiga. Men riktigt riktigt snygga!! Tror inte ni kommer ångra er :)
    lindberg78 skrev 2011-02-05 18:11:25 följande:

v 31+0
    Jättefin!
  • ASL
    AlbusMinerva skrev 2011-02-05 21:22:15 följande:

Vilka fina magar!
    O Joyanna - helt underbar bild!!

Allic - sååååå fina sådana sängar!!

ASL - tack! Tar vi som en komplimang

Det var menat som en Skrattande
  • ASL
    jozanna skrev 2011-02-05 20:03:37 följande:
    Glömde bilden...

Fin mage och fin bild!!
    Går in i vecka 32 imorgon och JA, jag känner mig sprickfärdig. Bild kommer, håller på och flyttar å sånt nu :)
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.