Inlägg från: sumpbäver |Visa alla inlägg
  • sumpbäver

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

babbelina skrev 2010-08-21 23:38:58 följande:
    Nope, jag engagerar mig liiiite mer än så.
    Och då vet du att jag röstar på SD bara för invandrineg?
  • sumpbäver

Fan va tyst det blir när jag skriver. Formulerar jag mig så jäkla illa?

• sumpbäver
    Fru U skrev 2010-08-21 23:42:27 följande:
    Okej. Inte nödvändigtvis den trevligaste biten av Rosengård men man kommer långt med att vara rak i ryggen och jävlaranamma (dvs en attityd som säger pillar du på mig så blir du av med nåt väsentligt).
    hahaha, ja eller hur?
  • sumpbäver
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-21 23:45:55 följande:
    SD vill att svenska kvinnor i större utsträckning ska stanna hemma och föda fler barn.
    Vissa könsroller är nämligen medfödda enligt SD.
    Man märker eran röda tråd rätt snabbt. Vi ställer tusen svåra frågor om SD så snabbt att de inte ens hinner tänka, medans motfrågor om våra kära vänsterpartiers politik är tabu.
  • sumpbäver
    Fru U skrev 2010-08-21 23:50:32 följande:
    Självklart ska man inte beröras om man inte vill. Överallt. Gäller även handskakningar.
    haha, och vägrar man så kan man även få tiotusentals kronor från DO
  • sumpbäver
    V 77 skrev 2010-08-21 23:50:28 följande:
    Tänker du på din insaxade artikel av Mauricio Rojas?
    Inför släppet av senaste brå rapporten?

Kan ju saxa in lite mer....

"I båda rapporterna finns två grundläggande konstateranden. Det första är att det är infödda personer som står för den stora merparten brott som begås i Sverige.

Det andra är att invandrade personer är klart överrepresenterade i brottsstatistiken."

Och jag vet att det finns problem, men vi är oense om hur lösningen ser ut...

Och det är märkligt att 8 miljoner svenska begår fler brott än, låt säga 1 miljoner utlänningar 2005?
  • sumpbäver
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-21 23:54:12 följande:
    Hinner jag tänka förutsätter jag att personen jag skriver till gör det också.
    Så vad tycker du om fri invandring som något parti på vänsterkanten vill ha?
  • sumpbäver
    Fru U skrev 2010-08-21 23:55:46 följande:
    Eller så läser man mer än propaganda och inser att det handlade om att det inte gick att bevisa att personen inte gjort allt för att få jobb och därmed var berättigad till ersättning.
    Var är feministerna nu? Hade jag varit kvinnan så skulle jag ha anmält den dumma araben. Vägra ta en människa i hand för det är en kvinna??
  • sumpbäver
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-21 23:59:02 följande:
    Svarar med nöje i morgon.
    Såklart, du måste ju ha betänketid
  • sumpbäver
    MirandaSthlm skrev 2010-08-21 23:57:24 följande:
    måste ju bero poå att vi är fler. hbmm
    Sånt går inte in i vurmarnas huvud. Jag säger ju att även BRÅs statistik är vinklad.
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!