Inlägg från: sumpbäver |Visa alla inlägg
  • sumpbäver

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Vanilj L skrev 2010-08-25 07:38:37 följande:
    Ja vad menar du med det? Det vet man väl hur dom ligger till. Det är just därför jag undrar varför så många röstar på dem.
    Ett sådant främlingsfientligt parti som heller inte vill se homosexuella i "vårt sverige" du får inte adoptera eller insiminera barn ska komma till på "äkta vis"
    De vill inte att det ska finnas någon trygghet alls för invandrare i " vårt sverige "
    Det får stå för er om ni väljer in detta, MEN kom inte och klaga sen.
    haahahaha........Skrattande
  • sumpbäver
    Vanilj L skrev 2010-08-25 07:52:27 följande:
    Jag tycker inte att det är roligt men som sagt var det får stå för dig.
    De punkterna har jag tyvärr missat i programmet Glad
  • sumpbäver
    I Blackrose I skrev 2010-08-25 14:05:26 följande:
    Vill någon berätta vad detta betyder?

* Låt Sverige förbli Sverige
    * En ansvarsfull invandringspolitik
    * En trygg och kunskapsinriktad skola
    * En rättvis arbetsmarknad och minskad arbetslöshet

Tacksamt för seriösa svar.
    Rekommenderar dig att kontakta SD med dina frågor.
  • sumpbäver
    TheCoopers skrev 2010-08-25 11:19:54 följande:
    Sjukt ? Mina pappor är fantastiska . Det är hemskt att människor 2010 fortfarande har sådana åsikter .

Det är väl många skilsmässobarn som har två mammor och två pappor ? Är det också sjukt ?

Vad spelar det för roll vad föräldrarna har för sexuell läggning ?
    Nej det har såklart ingen betydelse. Men säg det till alla andra barn som kommer mobba stackaren under hela skoltiden. Jag vet inte om dina "pappor" ligger med varandra?
  • sumpbäver
    TheCoopers skrev 2010-08-25 15:27:53 följande:
    Jag antar att de gör det ?
    Ligger dina föräldrar med varandra ( förutsatt att de inte är skilda ) .

Jag har aldrig blivit mobbad .
    Nu tolkade ju jag ditt inlägg som om du hade en far och en styvfar.
  • sumpbäver
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-25 15:28:20 följande:
    Men där har vi ju det där argumentet igen.
    Stoppa rasismen genom att inte ta hit invandrare så de "slipper" utsättas för rasism och diskriminering.
    Stoppa mobbningen genom att stöpa alla barn och familjer i samma form.

Det funkar ju inte.
    Det funkar säkert i storstäder, men på "landet" kan jag lova att barnet kommer att få uppleva ett helvete. Ska säga att när det gäller homosexualitet så har jag inte riktigt samma åsikter som SD, men i det här fallet måste jag hålla med.
  • sumpbäver
    I Blackrose I skrev 2010-08-25 15:52:29 följande:
    Det ironiska ÄR att majoriteten av dom som slår sig för bröstet och skriker att man ska ta seden/säden dit man kommer inte kan skriva två meningar utan att ha en massa stavfel/grammatikfel men vad vet jag? Svenska språket kanske inte är så viktigt för SD-väljare?! Obestämd
    Sådana inlägg Rose, säger mer om dig än om de du beskriver.
  • sumpbäver
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-25 15:53:20 följande:
    Där har vi en förklaring varför många av SD's väljare bor på landet.
    Konstigt att de flesta invandrare i Sverige bor i storstäder.
    Storstäder har rent generellt mindre främlingsfientlighet än land och småorter, om vi talar om icke SD relaterad främlingsfientlighet alltså.

Tycker iaf att det är fel väg att gå. Verkligen fel väg.
    Om du nu inte visste det så kan jag berätta för dig att huvudelen av befolkningen bor just på "landet". Och med det skulle man kunna säga att SDs väljare i.s.f följer befolkningsmönstret mer än övriga partier?

Som vanligt är det "ni" som drar in invandrare i allt, vi diskuterade adoption bland homosexuella.
  • sumpbäver
    Ökänd skrev 2010-08-25 15:54:36 följande:
    Då kan man ju förbjuda det i de små KKK-byarna ute på vischan. Så kan vi i storstäderna få leva som vi vill.
    Aha, återigen ska massan rätta sig efter en liten klick? Förresten, berätta för folk ute i världen att Göteborg och Malmö är storstäder. Stockholm får man väl se som en mindre storstad kanske.
  • sumpbäver
    TheCoopers skrev 2010-08-25 15:57:26 följande:
    Ja men det är kanske dags att vi ändrar på det då ? Inte spär på deras fördommar om vad som är normalt eller inte .
    Det finns många många barn som växer upp med homosexuella föräldrar - det är verkligheten . Oavsett hur mycket man än försöker blunda för det faktumet så lär det bara bli fler homosexuella som kommer ut och skaffar barn .

Det är föräldrarnas fördomar som gör att barn "mobbar" barn . Om du talar om för dina barn att det är ok att vara annorlunda och sexualiteten inte spelar ingen roll så lovar jag att de inte kommer reflektera nämnvärt över om deras kompis har två mammor .
    Har du överhuvudtaget gått i skolan?
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!