Inlägg från: Jossan90 |Visa alla inlägg
  • Jossan90

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

LjubaviMoja skrev 2010-09-16 09:47:28 följande:
    Helst sjukt iaf och ännu värre är att se folk som bott här mycket längre än mig och knappt kan svenska.

Titta på denna oxå..

">

" target="_blank">

Ja den såg jag igår, helt sinnes sjukt malmö ska inte likna något arabland
  • Jossan90
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-09-16 12:06:01 följande:
    Typ som de svenska byarna i Thailand? Svenskar bygger, medvetet upp svenskbyar. De tvingas inte dit för att hyran är lägst.
    men vi beter oss mänskligt, läser man var varannan dag att vi sätter eld på bilarna i thailand? NEJ
  • Jossan90
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-09-16 12:15:27 följande:
    Givetvis stämmer det inte aldrig, det är därför det heter att "den generelle SDväljaren bor på landet och är ung man" Generellt sett så röstar inte heller så många kvinnor på SD, jag tror knappt 2% av SDväljare är kvinnor. Kanske för att SD är det mest mansdominerande parti i Svensk historia och anser att vissa könsroller är medfödda. Det har många kvinnor svårt att tro på i Sverige, 2010.

SD har även fler arbetslösa väljare än något annat parti, så att det endast är ett missnöjesparti är ju tydligt. Det syns ju till och med här i tråden. Många vet inte så mycket om SD, men de är missnöjda med något och tror att SD har lösningen. Man känner kanske att man inte har något att förlora.
    Ja det är ett missnöjesparti, man vill visa att det räcker nu! Jag har fått nog iaf och fråga inte varför!
  • Jossan90
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-09-16 12:37:15 följande:
    Nej, däremot läser vi alltför ofta om svenska män som köper sex av barn. En och annan har också mördat sin hora.

95% av invandrare har fortfarande aldrig misstänkts för brott. Ni har hängt upp hela ert liv och era hårt förvärvade röster, på ett minoritetsproblem.
    Ja lika mycket som indvandrare beter sig dåligt här jag säger inte att alla svenskar är prinsar och prinsessor.
    men vem är det som bräner bilar?
    vem är det som kastar sten på bussar?
    vem är det som kastar sten på brandbilar.
    många indvandrare säger själv att rosengård ser ut som i deras hemländer är det mänskligt?
  • Jossan90
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-09-16 12:37:44 följande:
    Vad räcker?
    det räcker med massindvandring
  • Jossan90
    I Blackrose I skrev 2010-09-16 12:38:26 följande:
    När det finns barn att sätta på, varför ta bilar istället?!
    Så jävla vanligt är det inte att svenska män sätter på barn i thailand.
  • Jossan90
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-09-16 12:55:23 följande:
    Det är också ovanligt att invandrare kastar sten på bilar. Det är några enstaka grupper som gör detta. Säkert utgör dessa inte ens 1% av den totalla andelen invandrare i Sverige.
    det kan inte vara så ovanligt om det bräns bilar minst 1 gång i veckan i rosengård, är det samma människor menar du?
  • Jossan90
    Joppis skrev 2010-09-16 13:00:39 följande:
    En gång i veckan? Det brann 90 gånger på 90 dagar...
    Ja då är det ännu värre, men välkommen till malmö så som alla vill ha det!
  • Jossan90
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-09-16 12:46:59 följande:
    Idag, i min lokaltidning. 50 åring man arresterad för grov våldtäkt på 2 åring. TÄNK om han hade varit utländsk.
    Då skulle man sitta och oja sig över något blaj över hur Mohammed minsann lär män att våldta små barn, eller om han var svart kanske den där snubben från SD, som förra veckan skrev att "negrer är genetiskt programmerade att våldta barn" fårr lite bensin på sin eld.

Men nej, han är svensk och iom det ursäktad, bortglömd.

För i SD's värld är det värre att bli våldtagen av "en etnisk främling" än av Emil i Lönneberga och det är idiotiskt.
    nej han är väl lika störd, ingen som accepterat honoms beteende. Det är mycket våldtäkter i andra fattiga länder också.
  • Jossan90
    Joppis skrev 2010-09-16 13:02:54 följande:

Det är sant att det långt ifrån sker något sådant i alla invandrartäta förorter.

Å andra sidan är det för första gången så pass allvarligt (Rosengård) att säkerhetspolisen och militära experter inblandade.

Motsvarade har aldrig skett i andra "utsatta, sociala områden med svenskar"....

Men det kan inte hon förstå.
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!