Inlägg från: Jossan90 |Visa alla inlägg
  • Jossan90

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Ökänd skrev 2010-09-16 22:04:51 följande:
    Vilka dom? Jag kan ju bara tala för mig själv och de 5 år jag levde i ett muslimskt land. Jag gick ut utan några problem, någonsin.
    du är nog inte så attraktiv,finns fördelar med allt ;)
  • Jossan90

En sak som gör mig så jävla arg är omskärelse på kvinnor i muslimska länder. Hur tänker människorna? jag vill inte ha några sådana människor i detta land som tycker det är bra med kvinnlig omskärelse!

• Jossan90
    MirandaSthlm skrev 2010-09-16 22:30:52 följande:
    mm såg en dokumentär om det.. dom släpar ut flickor i skogen o skär utan bedövning o många dör när det blir infekterat.

vilket öde.... så jävla synd om vissa kvinnor så det finns inte. dom männen borde kastreras på samma sätt.. med trubbig yxa.
    Ja det är helt sjukt, tänk så många män som tycker det är BRA!
    Inga sådana män i detta land, fast det säkerligen finns redan!
  • Jossan90
    Ökänd skrev 2010-09-16 22:33:18 följande:
    Kvinnlig omskärelse är väl ändå inget som påbjuds inom islam va? Eller ens inom någon religion mig veterligen.
    det är tradition
  • Jossan90
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-09-16 22:34:48 följande:
    Islam är EMOT kvinnlig omskärelse.
    Detta är en SED som kommer från det forna Egypten (faraos tid).
    Det är FÖRBJUDET enligt islam. Olagligt i många muslimska länder.
    inte i somalia
  • Jossan90
    Ökänd skrev 2010-09-16 22:38:15 följande:
    Funderat på varför de tycker det är "bra"? Kan det vara så att de inte är så välutbildade att de ens vet alla för och nackdelar? Kan det vara så att de bara lyssnat på folk i sin omgivning som proppat på dom en gammal sedvänja som bara ska leva vidare? Att de egentligen inte har kunskapen att "välja" på något annat sätt?
    finns något som heter sunt förnuft
  • Jossan90
    I Blackrose I skrev 2010-09-16 22:39:04 följande:
    Som sagt det kanske är bra att partiet bildas så man ser vart man har alla dessa träskallar. Blir ju helt tagen vilket okunskap vissa besitter...Helt otroligt. Det kanske låter hemsk men ibland undrar jag om en demokrati är bra. Att ALLA ska ha rösträtt. Det borde vara IQ-test för att få rösträtt kan jag tycka ibland.
    Det enda du kan göra är att trycka ner människor och säga hur IQ befriade vi är.
    ALLA SKA HA RÖST RÄTT, jag vill också vara med och bestämma hur jag vill ha det i MITT land!
  • Jossan90
    Ökänd skrev 2010-09-16 22:46:40 följande:
    Om du inte vet någonting om saker och ting så kan du ju inte heller fatta ett korrekt beslut.
    Jag vet mycket väl varför jag röstar på ett parti!
  • Jossan90
    I Blackrose I skrev 2010-09-16 22:46:45 följande:
    Det är en åsikt jag har. Får jag ha det? Jag lovar att inte driva det politisk.
    Jag tycker du är riktigt dum i huvudet min ÅSIKT
  • Jossan90
    I Blackrose I skrev 2010-09-16 22:49:13 följande:
    När man inte vet ett skit om det man får ur sig. Hur kan man ha rösträtt att bestämma en regeringsparti?! Obestämd
    Du tror att du har rätt i ALLT och vet ALLT, snälla människa
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!