Inlägg från: Jossan90 |Visa alla inlägg
  • Jossan90

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

I Blackrose I skrev 2010-09-16 22:51:46 följande:
    Tack för att du gör det lättare för mig. Du förstod aldrig skillnaden mellan att komma med en åsikt än att komma med en personpåhopp eller hur?
    Du kom med personangrepp på mig, du påstod att jag var IQ befriad och att jag inte ska ha rösträtt men du skrev det men lite finare meningar. Men jag är RAK på SAK
  • Jossan90
    Ökänd skrev 2010-09-16 22:52:23 följande:
    Ja, för att du hatar invandrare av någon anledning som du själv knappt vet.

"Men du är inte rasist för du har en eller flera kompisar som är invandrare, men de är snälla och skötsamma".
    Jag har inte skrivit någonstans att jag hatar indvandrare, men jag tycker vi ska stoppa indvandringen omedelbart, svenskar är så jävla naiva och för snälla och tror att man kan hjälpa hela världen. Sverige är inte ett stort land om du nu inte visste det, vi måste ta hand om dem som är här och nu.
  • Jossan90
    I Blackrose I skrev 2010-09-16 22:56:59 följande:
    Jag tror inte. Jag vet att jag har rätt i Allt jag skriver ner. Det kan man tyvärr inte påstå om er. Det är ju skrämmande vilka saker ni får ut ur er utan att veta ett skit om vad ni snackar om. Ska jag ge dig exempel?
    Nej du vet inte allt, du kan inte skriva att jag är IQ befriad, du har ingen aning om min IQ
  • Jossan90
    I Blackrose I skrev 2010-09-16 22:59:25 följande:
    Men erkänn att det är MENA-folket som inte ska hit. Erkänn att ni har nazistiska/rasistiska tankar om just den här gruppen.
    Nej verkligen inte, nu tror du att du VET igen
  • Jossan90
    I Blackrose I skrev 2010-09-16 23:01:14 följande:
    Nej, det har jag inte men det visar sig ganska så uppenbart av det ni får ut ur er.
    men det jag har skrivit det kan du inte bedöma min IQ på.
  • Jossan90
    Ökänd skrev 2010-09-16 23:03:06 följande:
    Sverige har massa problem som inte är relaterade till invandringen. Att vår invandringspolitik suger med integration, SFI och allt annat är jag den första att skriva under på. Men det är inte INVANDRARNAS fel. Det är politikernas. Och ändå så är det bara en enda sak SD sysslar med: Att få det att se ut som att invandrare är något dåligt som förstör Sverige. Att anspela på folks rädsla för invandrare som stäl våra pengar, plundrar och våldtar. Verkar inte det lite konstigt?

Angående Sveriges ekonomi kan jag bara säga en sak,  om SD skulle få ta över skulle det vara slutet för Sverige.
    De är ju inte insatta för 5 öre i några frågor alls. Inte ens i (invandrarfrågan) de frågor de driver starkast.  
    Det är politikernas fel på många sätt. Men man kan väl ändå betee sig som människor, man behöver inte kasta sten på ambulansbilar osv men det är ju alltid skönt att skylla på någon, man kanske ska ta sitt eget ansvar någon gång, vad tror du händer i exempelvis iran om en jäkla massa svenskar kommer ner och börjar bränna bilar och beter sig som svin som vissa faktis gör.
  • Jossan90
    Ökänd skrev 2010-09-16 23:09:57 följande:
    *tangentslippar och stavar som en kratta*
    *går och lägger mig*
    Snart dags att gå upp igen.
    Blev mitt inlägg svårt att svara på?
  • Jossan90
    Ökänd skrev 2010-09-16 23:16:50 följande:
    Vilket då? Jag skall upp klockan 5 så du får verkligen ursäkta mig om jag måste avbryta. Men det är så när man har ett jobb att sköta vet du.
    du jag har också ett jobb, men jag börjar klockan 12 ;)
  • Jossan90
    Ökänd skrev 2010-09-16 23:15:08 följande:
    Ja eller vad tror du händer på alla turistorter där svenskar kommer ner och beter sig som svin genom att pissa och spy över hela städer, knulla i vartenda gathörn, stränder, på kyrkogårdar och så vidare i all oändlighet?  Det som händer i Rosengård händer nog av fler anledningar än att de är invandrare? Och vad jag har förstått så är det väl inte ALLA invandrare i hela Rosengård va? De flesta fördömer ju beteendet.
    men det handlar om några veckor på sommrarna. Om du nu syftar på sunny beach eller något liknande så känns det som att de vill att de ska vara så, det gör sådana fester som de vill ska spåra ut genom att stå och hälla sprit i varandras käftar. Det som händer i rosengård är pga indvandringen och nej inte ALLA man kan aldrig säga aldrig i så stora områden.
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!