Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!
Fru U skrev 2010-08-22 23:02:10 följande:
Jag hade inte anmält oavsett var personen kom ifrån. Jag ser det som så att många svenska kvinnor inte anmäler de våldtäkter som det begås flest av för det vet att det inte händer nåt (dvs partnerskapsvåldtäkter) och därmed blir också statistiken snedvriden.
Jag vill väldigt gärna diskutera sd's politik öht. Just invandringsfrågan känns ganska uttjatad.
Jag hade gärna sett att 1)alla kommuner tvingades ta emot flyktingar 2)kostaderna för dessa ska enbart ligga på staten 3)det ska inte vara något vinstdrivande bakom de flyktingmottagningar som finns (tyvärr tjänar många pengar på detta) 4)Folk ska inte behöva vänta i år för att få reda på om de får stanna 5)flyktingar/invandrare borde få börja arbeta snarast möjigt
(det finns mer men jag är trött och behöver gå o lägga mig för att orka jobba imorgon)
Det är sjutton år sen för mig med. Jag anmälde inte eftersom ord stod mot ord och omständigheterna var sådana att jag visste att jag inte skulle bli trodd så varför då ta det trauma det skulle innebära att anmäla.
Go'natt
låt någon kommun få vara LITE svensk iaf. Där jag och mina barn ska bo, annars börjar väl de bryta på andra språk som många svenska barn gör nu för tiden!