Inlägg från: Jossan90 |Visa alla inlägg
  • Jossan90

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Hoppfull mamma skrev 2010-08-22 20:20:43 följande:
    Jag skulle gärna vilja veta vilka partier posh och Nice Girl röstar på. Jag är säker på att ni inte heller håller med om alla deras partipunkter till 100%. Det gäller ändå att välja det parti som hamnar närmast sina egna värderingar. Frågor som hur SD ska genomföra dessa förändringar är väl lika relevant för alla partier. Politiker är alla dom samma dom lovar brett men levererar tunnt. Men det är ändå viktigt att ha klara mål att jobba mot. Jag tycker det är skrämmande att vi i sverige lever i demokrati men om SD kommer in i riksdagen så kommer dom andra partierna vägra samarbeta med dom. hur kan man göra så? Om dom kommer in i riksdagen så är det ju för att en del av sveriges befolkning vill det. Det är politikernas jobb att föra folkets talan.
    det är jag också nyfiken på :)
  • Jossan90
    Lycky me skrev 2010-08-22 22:00:23 följande:
    SD ÄR rasister!
    tycker du ja
  • Jossan90

Var det inte någon som skrev i tråden innan om att de tar bort röster från sd osv?

• Jossan90
    Fru U skrev 2010-08-22 22:26:14 följande:
    Ingenstans men det är ju så det är. De,ni, sd som parti (välj vilket du vill) vill begränsa invandringen, alla har ni olika skäl och därmed olika uppfattning om hur begränsningen ska tillämpas.
    ska vi ha fri indvandring enligt dig då?
  • Jossan90
    Fru U skrev 2010-08-22 22:31:25 följande:
    I princip men det innebär inte att jag tycker vi ska ta emot alla flyktingar för det. Jag skiljer, antar jag, på att immigrera och att fly hit.
    varför inte alla flyktingar?
  • Jossan90

Dem är inte emot homosexuella. Frågade en som är med i partiet SD idag, känner honom!

• Jossan90
    Vanilj L skrev 2010-08-22 22:51:37 följande:
    Men hur ska begränsning av invandrare gå till då? Har SD något förslag på det?
    gissa en gång! Stoppa det, de får inte komma in i landet.
  • Jossan90
    Vanilj L skrev 2010-08-22 22:59:20 följande:

Självklart ska brottslingar straffas svenskar som invandrare, men istället för att sätta invandrare i fängelse kan man ju utvisa dem så att de kan få sitt straff i det land de kommer ifrån.

precis, det är lyx i svenska fängelse jämfört i deras länder!
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!