Inlägg från: MirandaSthlm |Visa alla inlägg
  • MirandaSthlm

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Hoppfull mamma skrev 2010-08-21 23:29:46 följande:
    Jag menar att de grövsta våldsbrotten i sverige så som våldtäkt och grov misshandel till störst del utgörs av invandrare. Offren är oftast inte av samma etniska bakgrund.

Sen att invandrare och svenskar gör sig lustiga över standarden på våra fängelser är ju skrämmande. Vad säger det? Jo att vi behöver skärpta straff och att våra anstalter behöver tonas ner lite gällande bekvämligheter. Och vilke jobbar för det? Jo SD!
    så sant så. livstid i ett mörkt tomt rum till dom grövsta brottslingarna eller varför inte införa dödsstraff på tex pedofiler.
    Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
  • MirandaSthlm
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-21 23:34:04 följande:
    Vilken invandrarkultur går dina skattepengar till?
    till alla d¨å dom lever ju här och är utan arbete i början dom flesta förutom dom som kommer hit för att just arbeta inom ett spcifikt yrke.
    Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
  • MirandaSthlm

ooops.. där rök stavningen isäng. Tomte

• MirandaSthlm
    Fru U skrev 2010-08-21 23:40:42 följande:
    Många väljer också att leva på bara en lön, precis som etniskt svenska hemmafruar gör
    men dom etniska svenskorna kan iaf språket.
  • MirandaSthlm
    Hoppfull mamma skrev 2010-08-21 23:35:38 följande:
    Vegan och vegetarianmat är FRIVILLIGT. Det är ett val man gör. Dessa måltider ska inte heller bekostas av staten. i skolorna ska det serveras standardmat som det har gjorts i alla tider. Eller allra helst tycker jag att vi ska slopa måltiderna i skolan och införa att alla tar med matsäck hemifrån. Då är det inget bråk om kostnader, alla får sina behov och viljor tillgodosedda. Enkelt. Jag tycker också att vi ska införa skoluniformstvång.
    låter mycket bra. Drömmer
  • MirandaSthlm
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-21 23:41:52 följande:
    Ok, så enligt SD anhängare:
    Arbetslöshet = Invandrarkultur
    tvärtom
  • MirandaSthlm
    Kyami skrev 2010-08-21 23:44:34 följande:
    TS, vill gärna ha din åsikt i detta om det hinns med :)
    ja nin dotter är 25% tjeckisk
  • MirandaSthlm
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-21 23:45:55 följande:
    SD vill att svenska kvinnor i större utsträckning ska stanna hemma och föda fler barn.
    Vissa könsroller är nämligen medfödda enligt SD.
    det är ju bra, både för mamman och barnet... annars skule väl det inte finnas i så många andra kulturer.

jag kan nog tänka mej att vara hemma med min dotter längre än tills hon fyller 1
  • MirandaSthlm
    Hoppfull mamma skrev 2010-08-21 23:47:59 följande:
    Ska det behöva vara så? Ska man inte kunna vistas vart som helst i sverige och bara vara sig själv utan att bli "pillad" på?????
    klarrt man ska kunna det. men det går tyvär inte och som kvinna får man akta sig lite.
  • MirandaSthlm
    sumpbäver skrev 2010-08-21 23:51:31 följande:
    Man märker eran röda tråd rätt snabbt. Vi ställer tusen svåra frågor om SD så snabbt att de inte ens hinner tänka, medans motfrågor om våra kära vänsterpartiers politik är tabu.
    vänsterpartiet hör man ju inget om alls... men SD är på tapeten j'mt.. bra reklam ju Flört
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!