Inlägg från: MirandaSthlm |Visa alla inlägg
  • MirandaSthlm

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

sådär.. nu visar jag fejjan istället då ett tag

Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
  • MirandaSthlm
    Breathless skrev 2010-08-22 19:04:00 följande:
    Oj, nu tog du plötsligt bort din dotters bild, varför?
    haha det var väl ändå dags att byta ett tag så när du sa det så gjorde jag det.
    Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
  • MirandaSthlm
    Breathless skrev 2010-08-22 19:08:31 följande:
    Och det vill du att jag ska tro på?Obestämd
    tro vad du vill... min dotter har ju inte direkt nåt med tråden att göra o denna tråd är ju inte direkt den enda jag är med i-.
  • MirandaSthlm
    Breathless skrev 2010-08-22 19:05:15 följande:
    Nej, jag har missat det, men vad jag sett som står överallt är dina svar om att du egentligen inte har en aning om vad det är som SD står för.
    Jag är nog itne den som är mest insatt men tillräckligt för att dom fortf ska få min röst.

politik är inte min grej egentligen men jag lär mej . haha
  • MirandaSthlm

Vad bra.. nu funkar Sds hemsida igen som den ska. Solig

• MirandaSthlm

Hittade även lite väljarindex för den som vi se hur SD står sig.

svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp&lid=puff_1981604&lpos=bild

• MirandaSthlm
    Vanilj L skrev 2010-08-25 07:38:37 följande:
    Ja vad menar du med det? Det vet man väl hur dom ligger till. Det är just därför jag undrar varför så många röstar på dem.
    Ett sådant främlingsfientligt parti som heller inte vill se homosexuella i "vårt sverige" du får inte adoptera eller insiminera barn ska komma till på "äkta vis"
    De vill inte att det ska finnas någon trygghet alls för invandrare i " vårt sverige "
    Det får stå för er om ni väljer in detta, MEN kom inte och klaga sen.
    Ser du nån SD-anhängare klaga? Nej just det.

Tycker bara den här pajkastningen börjar bli tråkig så väljer att strunta i att kasta mer paj för det lönar sig inte och jag kommer inte byta parti heller. Sen kan ni komma med all er statistik och bla bla bla.. orka bry sig.

Drömmer
  • MirandaSthlm

Nån som vet hur det blir med valsedlar för SD i år btw? Eller måste man ringa och fråga om dom verkligen kommer finnas? Det är hemskt att människor 2010 fortfarande har sådana åsikter om diskriminering.

• MirandaSthlm
    Ökänd skrev 2010-08-25 11:34:47 följande:
    Nej, precis. Det är ju knappast statistik och massa annan fakta som avgör vad man väljer att rösta på.
    Det är ju den enskilda individens tycke som avgör. Sen att nån tjomme här kommer dragandes med dittan och dattan har inte fått mej att ändra mej iaf och tror andra här känner detsamma varje sig dom är för eller emot.

Antingen röstar man på SD eller så gör man det inte. Varför man röstar som man gör är ju upp til var och en. Simple as that.

men det ska iaf bli kul att se hur många som röstar på SD när det väl gäller. Tungan ute Hejja hejja SD!

Denna är lite kul faktist.
    sverigedemokraterna.se/files/2010/04/Sverigedemokraterna-mona-180x500_1.gif
  • MirandaSthlm
    Ökänd skrev 2010-08-25 11:53:50 följande:
    Jag röstar efter fakta, inte "tycke". Om någon kan överbevisa mig att ett annat parti passar mig bättre så kan jag mycket väl tänka mig att byta. Varför inte liksom?
    testa dejsjälv här då så får du ett hum om vart du står
    svt.se/valet
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!