• Fru U

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Jag skäms för att vara svensk, när jag inser att det finns så många PUCKADE människor som ska rösta på Sverige demokraterna. Fy fan, låt mig gissa, ni är inte direkt högutbildade, utan snarare helt utan akademiska meriter. Sverige är mångkulturellt och om ni inte gillar detta så kan NI emigrera till finland eller något. Hur kan man rättfärdiga att man röstar på detta parit. Man måste vara helt utan empati för andra människor och utan minsta uns av inteligens. Fy fan vilka människor det finns och stackars era barn, lider för dom för de kommer väl troligen växa upp med lika skeva åsikter som er. Ucsh!
    sverige har blivit FÖR mångkulturellt....
    På vilket sätt har det blivit för mångkulturellt?

----------

Jo, det vill sänka bensinskatten SYMBOLISKT, dvs med en spottstyver
    Svaren bor i hjärtat
  • Fru U
    Vanilj L skrev 2010-08-22 14:43:40 följande:
    Kommer fortfarande inte in på deras sida. Men stämmer det att SD är emot homosexuella?
    Ja och nej. De anser att det är normalt men en abnormalitet. De anser att barn ska ha en mamma och en pappa, med andra ord är insemination o ivf inte okej för lesbiska och homosexuella ska inte adoptera.
    Svaren bor i hjärtat
  • Fru U
    Vanilj L skrev 2010-08-22 16:48:08 följande:
    Alltså är dom emot homosexuella?
    Jag tycker, ja. Men de vill inte utrota dem eller förbjuda dem.
    Svaren bor i hjärtat
  • Fru U

SD's familjepolitik ser jag som ett allvarligt hot mot jämställdheten.

Svaren bor i hjärtat
  • Fru U
    Lycky me skrev 2010-08-22 21:59:40 följande:
    Även om SD får fyra procent så är det bara fyra procent, 96% av ALLA SVENSKAR tror inte på SD:s skit. Hallelulla!
    Så enkelt är det inte. Alla som är i sverige får inte rösta (i riksdagsvalet).
    Svaren bor i hjärtat
  • Fru U
    Hoppfull mamma skrev 2010-08-22 22:02:08 följande:

Hur kommer det sig att invandrare röstar på SD om dom är så främlingsfientliga?

Det undrar jag med men å andra sidan så kan invandrare vara väldigt rasistiska
    Svaren bor i hjärtat
  • Fru U
    LjubaviMoja skrev 2010-08-22 22:10:57 följande:
    Vi är det iaf inte här hemma men efersom jag är just invandrare så känner jag många andra oxå och många av dessa tycker samma som mig att man ska minska på invandringen och börja bry sig om dom man redan har här. Striktare regler är det väl inget fel på jag säger jo inte att man ska stoppa invandringen helt. 
    Hur ni är vet jag inget om men många invandrare tar med sig fördomar hit och värderar människor olika beroende på var de kommer ifrån.

Självklart vill de då begränsa invandringen så bara rätt folk kommer hit, rätt folk enligt dem alltså
    Hoppfull mamma skrev 2010-08-22 22:10:09 följande:
    Haha nu är det du söm gör bort dig. Statistiken är klar och tydlig. Nästan hälften av alla våldtäkter begås av invandrare. Så är det tyvärr. Jag är inte främlingsfientlig bara för att jag reciterar statistik eller?
    Talar du om anmälda våldtäkter? Eller tittar du på dömda? Eller nåt annat?
    Svaren bor i hjärtat
  • Fru U
    Hoppfull mamma skrev 2010-08-22 22:18:58 följande:
    Jag pratar om de som blivit dömda för våldtäkt annars finns ju bara misstanke om brott och det vore ju inte rättvist att räkna så.
    Räknar du då med att sannolikheten att bli dömd för våldtäkt är låg om du är vit, etnisk svensk och har jobb?

(nej jag försöker inte vara jobbig)
    Svaren bor i hjärtat
  • Fru U
    LjubaviMoja skrev 2010-08-22 22:23:43 följande:
    Var står det att de att de bara vill ta in de folk som passar dom?
    Ingenstans men det är ju så det är. De,ni, sd som parti (välj vilket du vill) vill begränsa invandringen, alla har ni olika skäl och därmed olika uppfattning om hur begränsningen ska tillämpas.
    Svaren bor i hjärtat
  • Fru U
    Hoppfull mamma skrev 2010-08-22 22:25:40 följande:
    Varför är sannolikheten att bli dömd om du är vit, etnisk svensk och har jobb? Har du källa/statistik på att det är så eller pratar du utifrån egen erfarenhet. De två som våldtog mig gick då fria och dom var vare sig vita, etniskt svenska eller hade jobb....
    Jag har läst många böcker om just sexuellt våld (är för trött för att minnas titlarna men tar gärna fram dem imorgon till dig om du är intresserad).

Jag talar inte av egen erfarenhet, jag anmälde aldrig.
    Svaren bor i hjärtat
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!