Hemma med lite äldre barn i Lund/Malmö?
Glömde säga att det inte kostar något.
Glömde säga att det inte kostar något.
L78 och jag har bokat in en lekträff imorgon fredag i Stadsparken i Lund - som du föreslog Nygift ung Lundabo! Vi tänkte att vi ses vid 10:30-tiden på lekplatsen och tar med fika. Och vill man kan man ta med bröd att mata fåglarna med. Stadsparken är lätt att nå om man kommer med tåget.
Vi kommer:
Laterna
L78
Ang tiden imorgon: jag såg att det var en mamma som vill komma med i morgon som har barn som sover middag och som därför tycker det passar bäst med lite tidigare träffar. Så jag ändrar därför till kl 10. Ursäkta att jag inte såg det innan jag skrev nyss.
Vi kommer kommer till Stadsparken fredag:
Laterna
L78
Hej! Nyss hemkommen från stadsparken i Lund där vi träffades fem mammor och tio barn. Känns härligt att varit ute så mycket (fast jag kanske skulle haft en extra tröja ). Vi passade på att boka in två nya träffar nästa vecka
Vi kommer:
Torsdagen den 13/10 vid 10-tiden: Lekträff på lekplatsen i Stadsparken i Lund med medhavd fika (och kanske bröd att mata fåglarna med)
Laterna
Fredagen den 14/10 vid 13-tiden: Bad på Tolvåkersbadet i Löddeköpinge, Landskronavägen 24
Laterna
Och igår var vi 3 mammor och 5 barn som badade i Löddeköpinge. L78, det var verkligen så varmt i vattnet som du sagt! Härligt! Vi gör gärna om bad också.
Jag har kollat upp om Karlslunds djurpark i Landskrona. Djuren är ute denna veckan på förmiddagarna, sen tas de troligtvis in. Så jag föreslår träff där på fredag förmiddag. Skriv in om ni kommer
Karlslunds djurpark i Landskrona fredagen den 21/10 kl 10. Ligger vid Läktarbadet, Idrottsvägen, Landskrona. Vi kommer :
Laterna
Sen pratade jag med en mamma med en flicka på 2,5 som var med på träffen i stadsparken i fredags (vet inte hennes nick) om att utöver varierande träffar ha en stående träff i Stadsparken i Lund på måndagar vid 10-tiden. Hon försöker komma på träffen där nästa vecka. Skriv gärna in om ni kommer.
Stadsparken i Lund på måndag den 24/10 vid 10-tiden. Vi kommer:
Nästan alla som tänkte komma med till djurparkeni Karlslund, Landskrona imorgon verkar ha fått sjuka barn. Jag tar mig därför friheten att ändra platsen för lekträffen imorgon fredag till Lekplatsen i Stadsparken i Lund kl 10. Vi kommer
Kul Humminggirl att du är med! Det är bara att skriva in lekträffar som du vill föreslå.
Här några lekträffar den närmaste tiden som det bara är att kopiera, skriva upp sig på och komma med!
Måndagen den 24/10 vid 10-tiden: Lekplatsen i Stadsparken i Lund. Ta gärna med fika och bröd att mata fåglarna med.
Kommer: En mamma (Elisabet) som ännu inte är med i tråden har sagt till Laterna att hon kommer, Nygift ung Lundabo,
Tisdagen den 25/10 vid 14-14.30-tiden: Rörelselekplatsen i Malmö. Info och karta: http://www.malmo.se/Medborgare/Idrott--fritid/Ung-Fritid/Lekplatser/Rorelse.html
Kommer: Laterna,
Fredagen den 28/10 vid 10-10:30-tiden: Linbanelekplatsen i Lomma.
Jag skriver in, Sofias bebbe.
Måndagen den 24/10 vid 10-tiden: Lekplatsen i Stadsparken i Lund. Ta gärna med fika och bröd att mata fåglarna med.
Kommer: En mamma (Elisabet) som ännu inte är med i tråden har sagt till Laterna att hon kommer, Nygift ung Lundabo,
Tisdagen den 25/10 vid 14-14.30-tiden: Rörelselekplatsen i Malmö. Ta gärna med fika. Info och karta:www.malmo.se/Medborgare/Idrott--fritid/Ung-Fr...
Kommer: Laterna, KajsaMaja70, Soffias bebbe
Fixade till länken till kartan för rörelselekplatsen nedan
Tisdagen den 25/10 vid 14-14.30-tiden: Rörelselekplatsen i Malmö. Ta gärna med fika. Info och karta: http://www.malmo.se/Medborgare/Idrott--fritid/Ung-Fritid/Lekplatser/Rorelse.html
Kommer: Laterna, KajsaMaja70, Soffias bebbe