• Laterna

Hemma med lite äldre barn i Lund/Malmö?

Synd Soffias bebbe att du inte kan på fredag! Kanske svårt att ändra dagen nu, men vi kan gå sen igen när ni är tillbaka från Karlstad. Vi kan ju vara en förtrupp som rekar på fredag Skrattande. Hur länge är ni i Karlstad? 

• Laterna

Ok för mig! Ett förslag är att åka till Skånes djurpark på fredag. Vad säger ni L78 och KajsaMaja?

• Laterna

Skånesdjurpark öppnar kl 10. Ska vi försöka vara där då? Djuren är ju som piggast tidigt på dagen (och på kvällen) så vi har störst chans att se dem. Och barnen är väl också som piggast då...

• Laterna

Vi kan ses vid "klappa djuren hägnet" - hittar det säkert. Annars kan vi ringa varandra. Ja, lite fikamat är trevligt att ta med. Vi ses på fredag!

• Laterna

Hej 7feb! Kul att du är med i tråden igen! Kommer du med i morgon? Kul i så fall! Jag, L78, KajsaMaja70 och en mamma till har tänkt åka. 

• Laterna

Vi hade tänkt ses kl 10 när de öppnar innanför grindarna i "klappa djuren hägnet" . Men håller med om att väderprognosen ser lite besvärlig ut för i morgon. Har du förslag på något annat kul att göra?

• Laterna

Några förslag är Malmö Museum, Mormors skattkammarö i Lund, fika på IKEA eller XXXLuts (har barnhopprum) i Malmö,  öppen förskola, Kulturen i Lund, Dockteater på Lineros bibliotek i Lund Imse vimsar bort sig med Dockteater Iseja För barn 1-3 år. KL 10:00. 

• Laterna

Ligger i Lund och Malmö  - se mitt inlägg 16:46 Glad

• Laterna

Jag har tyvärr fått förhinder att komma med imorgon Obestämd men kommer gärna med på Skattkammarön nästa gång. Ni får kolla hur det är och berätta! Det iigger på Fältspatsvägen 1a på Gastelyckan i Lund, hemsida:  www.mormors.se/ 
    Bra idé att kolla in vädret och sedan åka till Skånes djurpark när det är fint väder. Torsdagen ser ut att kunna passa oss bäst.
    7feb: Järnvägsmuseet i Ängelholm hade också varit kul att åka till en dag.
    Och Brios Lekoseum i Osby som Soffias bebbe pratat om: Öppettider tom 23 juni: Tisdag - Fredag 12.00-18.00 Lördag 10.30-14.00, hemsida: 
    www.brio.se/sv-SE/Toy_Museum/WelcomeToLekoseum.aspx
    Vuxen:
    Barn 2-17 år:
    Barn under 2 år
    Familjebiljett (2 vuxna och 3 barn)

50 kr
    30 kr
    Gratis
    150 kr Ha det kul imorgon!

• Laterna

Kul att det är fler som vill vara med! Jag har en son som nyss fyllt 5, bor i Lund. Går i lekskola några dagar i veckan.

Svar på tråden Hemma med lite äldre barn i Lund/Malmö?