• Färna

Vi som spelar på en PS3

Skulle vara kul att se om det är några här som är flitiga användare av sitt Playstation 3! :)

Jag själv lirar FIFA 10, NHL 10 och CoD ; Modern warfare.

Längtar tills FIFA 11 och NHL 11 kommer ut i butik - blir att köpa direkt!:) 

• Svar på tråden Vi som spelar på en PS3
  • Färna

Haha! Ja, dem är roligast!;) Spec när dem förlorar!!

Nä, ingen kopia!:/ ska vara original!

Haha, det är bara att hålla ut! Har du förbokat?:)

De tycker jag absolut att du ska börja med, riktigt roligt!:) om man inte möter någon som är grymt bra då så klart!:)

• Färna

Faaaaan, de verkar som om min ps3a håller på att ge upp!!!!

• zd82

Assasin's creed inköpt! Utan tvekan ett av de bästa (och snyggaste) spelen på PS3!

• Färna

Härligt!!:) Själv väntar man på att få tillbaka ps3an, blu-ray läsaren gav upp!:'(

• zd82
    Färna skrev 2010-11-22 21:37:10 följande:
    Härligt!!:) Själv väntar man på att få tillbaka ps3an, blu-ray läsaren gav upp!:'(
    Aj då...inte kul när grejerna pajar. Hoppas att det går på garantin eller reklamationsrätten...
  • Färna

Garantin gick ut drygt en månad innan den gick sönder, hoppas på reklamation eftersom de är ett känt problem.. :( Men har lirat på en lånad i snart en månad så man klarar sig.. Men de är inte roligt!:(

• Färna

Nu kan jag äntligen hämta det igen.... :D

• zd82

Jag vet att jag är lite efter, men jag köpte Brütal Legend häromdan (kostade 199 spänn vilket inte är så värst mycket) och jag måste säga att jag garvade ihjäl mig! Gillar man Rock så kommer man att älska denna. Dessutom är Jack Black huvudkaraktären! Rekommenderas starkt!

• Färna

Hehe har spelat det förut och kan bara hålla med!:D

• Big Papa Mac

Spelar Red Dead Redemption så fort jag får en stund över och sambon inte ockuperar tv med sina såpor, haha. Sjukt roligt och vansinnigt fint.

Annars är ju sportspel king shit! Tyvärr verkar man inte kunna köra egna små turneringar med polarna i fifa-serien längre. Där är PES överlägset...

Blir nog ett inköp av FIFA11 trots det då en av mina bästa polare blir pappa en månad innan mig och med lite flyt kan vi time'a in ledigheten. :) 

Svar på tråden Vi som spelar på en PS3