• Färna

Vi som spelar på en PS3

Skulle vara kul att se om det är några här som är flitiga användare av sitt Playstation 3! :)

Jag själv lirar FIFA 10, NHL 10 och CoD ; Modern warfare.

Längtar tills FIFA 11 och NHL 11 kommer ut i butik - blir att köpa direkt!:) 

• Svar på tråden Vi som spelar på en PS3
  • DaddyOh

Lirar NHL 10 (snart 11 då Cool)  och Race Driver Grid...

Tag är Menac3_73, lägg gärna till mig :) Men skriv familjeliv så jag inte nekar... (är lite restriktiv med att adda folk... ;) )

• Cristian

Klart man spelar ps3:) Det är dock lite besvärligt att lira när man har Ronny "sonen" liggandes på magen och spottar ut nappen och börjar skrika.. Det tar inte många sekunder innan man lyckats blivit skjuten i CoD  Modern warfare. Men jag kämpar med att han ligger med huvudet åt tvs håll så jag har snart nån att lira med när man inte har tid att träffa kompisarna.. blir ju inte så mycket tid till det som innan ....

• Färna

Haha, känner igen de där!:) våran son är inte sen med att hjälpa till på skate 3 å FIFA genom att dra i höger analogspak!:) adda gärna kanske vi kan dra en session på cod någon dag! men skriv gärna att du är från fl isf!

• BTD

Använder mitt ps3 varjedag...film eller spel.
    Just nu spelar jag tiger woods golf 2010, ufc 2010, väntar dock på fall out new vegas och Grand tourismo.

• Cristian

Hur är det att spela tiger woods golf 2010.. antar att det finns många fina hål där:) hahaha

• Färna

Puffar!

Ska lägga till er som skrivit era ID'n idag...

Äntligen har NHL 11 släppts, snart kommer FIFA!

• Färna

Ni som lirar PS3 får hemskt gärna skriva upp era online IDn här, skulle vara kul!:)

Jag har Bloppan som online ID så det är bara att adda, men hänvisa gärna till Familjeliv.se !:) 

• Färna
    Schnitzel skrev 2010-08-19 11:31:40 följande:
    Jag kör Sega rally, Gta4 episodes, Street fighter 4 och Eyepet (med min dotter) Kör fifa10 på xbox men ska köpa 11 på ps3 när den nu ska släppas. Vad har du för tag?
    Adda gärna mig så kan vi köra en match på FIFA 11 sen... :D Ska precis prova demot nu... :D
  • Raz

Jag spelar nhl...  men väntar med nhl11, blir fallout new vegas eller vad det heter istället, fallout 3 var ju sjukt bra! :)

Svar på tråden Vi som spelar på en PS3