• sumpbäver

Vill du se Sverigedemokraterna invalda till riksdagen i år?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vill du se Sverigedemokraterna invalda till riksdagen i år?
  • Julias Farsa
    Dixabilly skrev 2010-08-09 16:53:17 följande:
    Nej, rasister borde inte finnas i vår riksdag.
    Har du någon källa på att någon i SD är rasist eller ?
  • Tygtiiger

Nej. Tyvärr tror jag att de kommer in, hoppas bara att de straffar ut sig som ND gjorde, med massa nötter och plattnackar som inte klarade sitt uppdrag.

Krupke, we've got problems of our own!
  • sumpbäver
    Tygtiiger skrev 2010-08-09 17:08:26 följande:
    Nej. Tyvärr tror jag att de kommer in, hoppas bara att de straffar ut sig som ND gjorde, med massa nötter och plattnackar som inte klarade sitt uppdrag.
    ND har aldrig varit i riksdagen (nationaldemokraterna) och det ska vi vara glada för, DOM om något är rasister. Men du kanske tänkte på NyD (ny demokrati)?
  • Bonanza

Nej, det hoppas jag verkligen inte. Men än värre vore om de riktiga partierna tog efter deras vidriga politik, som har skett i Danmark.

Ett politiskt klimat som i Danmark är ett stort hot för Sverige.

• sumpbäver

Oups! 38% för ett inträde just nu. Imponerande siffror Förvånad

• sagorummet 3

Självklart ska SD in de är de ända partiet som kan ta upp de VIKTIGA frågorna som alla andra partier förnekar och blundar för.  Så SD har min röst Glad

• sisterinlaw
    sumpbäver skrev 2010-08-09 18:58:24 följande:
    Oups! 38% för ett inträde just nu. Imponerande siffror Förvånad
    Förvånande? Med tanke på utbildningsnivån på de som hänger här att döma från de flesta frågor som ställs i forumet borde det väl snarast ligga över 70%. Allt annat skulle jag se som en besvikelse om jag vore SD:are (baserat på vilken den typiske SD-väljaren är).

Och nej, jag vill inte ha in SD i år eller något annat år. Nationalstatsprojektet känns generellt inte jättefräscht oavsett hur långt ut till höger eller vänster det bedrivs.
    BF 100804
  • Julias Farsa
    sisterinlaw skrev 2010-08-09 19:16:14 följande:
    Förvånande? Med tanke på utbildningsnivån på de som hänger här att döma från de flesta frågor som ställs i forumet borde det väl snarast ligga över 70%. Allt annat skulle jag se som en besvikelse om jag vore SD:are (baserat på vilken den typiske SD-väljaren är).

Och nej, jag vill inte ha in SD i år eller något annat år. Nationalstatsprojektet känns generellt inte jättefräscht oavsett hur långt ut till höger eller vänster det bedrivs.
    Kan se rubriken på aftonbladet imorgon

"70% av familjelivs medlemmar är SD"
Svar på tråden Vill du se Sverigedemokraterna invalda till riksdagen i år?