-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Vill du se Sverigedemokraterna invalda till riksdagen i år?
-
-
Nej. Tyvärr tror jag att de kommer in, hoppas bara att de straffar ut sig som ND gjorde, med massa nötter och plattnackar som inte klarade sitt uppdrag.
-
ND har aldrig varit i riksdagen (nationaldemokraterna) och det ska vi vara glada för, DOM om något är rasister. Men du kanske tänkte på NyD (ny demokrati)?Tygtiiger skrev 2010-08-09 17:08:26 följande:Nej. Tyvärr tror jag att de kommer in, hoppas bara att de straffar ut sig som ND gjorde, med massa nötter och plattnackar som inte klarade sitt uppdrag.
-
Nej, det hoppas jag verkligen inte. Men än värre vore om de riktiga partierna tog efter deras vidriga politik, som har skett i Danmark.
Ett politiskt klimat som i Danmark är ett stort hot för Sverige.
-
Absolut!
-
Oups! 38% för ett inträde just nu. Imponerande siffror
-
ja vaför skulle de inte passa där? Fritt land, rätt att säga vad man tycker ! Tycker SD har många bra åsikter och tankar, precis som moderaterna och MP också har.
-
Självklart ska SD in de är de ända partiet som kan ta upp de VIKTIGA frågorna som alla andra partier förnekar och blundar för. Så SD har min röst
-
Förvånande? Med tanke på utbildningsnivån på de som hänger här att döma från de flesta frågor som ställs i forumet borde det väl snarast ligga över 70%. Allt annat skulle jag se som en besvikelse om jag vore SD:are (baserat på vilken den typiske SD-väljaren är).sumpbäver skrev 2010-08-09 18:58:24 följande:Oups! 38% för ett inträde just nu. Imponerande siffror
Och nej, jag vill inte ha in SD i år eller något annat år. Nationalstatsprojektet känns generellt inte jättefräscht oavsett hur långt ut till höger eller vänster det bedrivs. -
Kan se rubriken på aftonbladet imorgonsisterinlaw skrev 2010-08-09 19:16:14 följande:Förvånande? Med tanke på utbildningsnivån på de som hänger här att döma från de flesta frågor som ställs i forumet borde det väl snarast ligga över 70%. Allt annat skulle jag se som en besvikelse om jag vore SD:are (baserat på vilken den typiske SD-väljaren är).
Och nej, jag vill inte ha in SD i år eller något annat år. Nationalstatsprojektet känns generellt inte jättefräscht oavsett hur långt ut till höger eller vänster det bedrivs.
"70% av familjelivs medlemmar är SD"