Äntligen gravida systertråd : IVF - gamla och nya kämpare!
Det stämmer vi började samma dag och det va dålig befrukting och kvalite
Och nu vet vi könet. :)
vi väntar en liten grabb-halva. :=)
Jag hann inte packa väskan fick mina killar 6 v för tidigt,men denna gång så ska jag redan fixa den 2 månader innan
så jag tycker inte att det är fel att packa den innan
bf idag enligt ivf-falun...men enligt ul 5 dar kvar...spännande!
God fortsättning på er!
Grattis Greta till eran lilla flicka
Själv så har man varit på UL och tittat på beben,gud så konstigt det var att se en på den lilla skärmen man var ju så van att se två
Helt underbart
vad tyst det har blivit här
Hur går det för er?
Här flyter det som det ska,killarna växer och det är så mysigt att se dom nu.Dom har mer kontakt med varandra nu när dom är 7 månader
pojken i magen bara växer och växer är i v 23 nu
Bara längtar efter att få känna hur det är att föda ett barn
Mina har sovit hela natten sedan de va 5 månader! Men när dom va sjuka så kunde dom vakna mitt i natten för att äta!!
Men sen så kommer ju bebben,och då får jag börja om igen med nattvakis,men denna gång e de bara en bebis som ska matas. Sambon är gladast,han slipper ju gå upp denna gång
Maten,ja dom älskar morots pure. Men nu försöker vi blanda lite annat med morotspuren så att de kan vänja sig me de andra maten. Välling är gott,gröten si så där
Storebror väger ca 10 kg och är 64 cm
medans lillebror väger ca 8 och är 63 cm
Och som Djurgårds så ligger mina 6 v senare i utvecklingen
Hej på er
Gu va de var ett tag sedan jag var inne, äntligen så kan jag sätta min och gå in på FM.
Hänger inte riktigt med nu
Vädur : SHIT alltså så himla tråkigt
Drömmar: samma här , men ni är starka och vet att ni inte kommer att ge upp
Spino: Whii, grattis!!
Beso och kramar : Falta poquito,det är lite kvar nu!! Så spännande
Här hemma är det fullt rus, killarna börjat på dagis. Leker med varann och bråkar så klart. Några ord har ploppat ut underbart.
Lillen är snart 2 månader, förlossningen och värkarna var intensiva det tog från första värken till födseln 3 tim och 40 min jag ville bara dö. Han var stor 4165 kg och va 50 cm.
Måste bara säga och det känns konstig att säga detta, inga fler barn för min del. Gud välsignade mig med tre underbara barn vad mer kan jag begära. Nu efter 7 år barnlösa och 8 år oskydad samlag så blir det preventivmedel hädan efter.
Hoppas att ni inte blir arga när jag säger att jag inte vill ha flera barn det har varit jätte jobbigt och mycket jobb och stress nu med tre barn. Men fan vad jag älskar dom
Lycka till och god bless you all
Hej!! Jag hänger knappast med med,men det har varit upp och ner i denna tråd. Jag vet inte vad jag ska skriva till er som har fått gå igenom all smärta och oro igen! Och så klart glad för de andras skull som har lyckats hela vägen.
Själv så åkte jag med på en förlossningdep,efter jag fått lillen. Det blev för mycket.Kroppen hann inte att vila innan jag blev gravid igen. Just nu så skyddar vi oss,men tanken att bli gravid gör mig skit rädd. Men visst jag saknar den bubbel känslan man känner första gången.
Mina killar växer så det knakar.
Har lyckats att gå ner hela 20 kg...wowww
Nej nu måste jag dra mig,,vem har sagt att det är lätt att tag hand om 3 bsarn jejejeje puzzz på er och ha en god forästtning
Nu har jag läst lite... men det ända som kommer i mina tankar är just dig GRETA,så hemskt ledsen för er skull !
Men snart snart så kommer det att gå hela vägen. Många kramar
Själv så känner man sig så värdelös att se er alla som fortfarande försöker, att jag inget kan göra .
Här har jag jätte fina tvillingar och en liten 6 mån . Som tar alla mina krafter
Har satt in kopparspiral nu, efter månggaaa år . Känns jätte konstigt,men den har sina biverkningar.
Yrsel,mensvärk,ont i svanken och spända bröst. Exakt som man kände när man fick i sig alla hormoner. Är jätte rädd att bli gravid..hoppas att det smittar av sig till er ,ni förtjänar det
Massa kramar från en tröttsam mamma
Hej!!
Gud det var ett tag sedan jag var här inne och kikade. Lite kort fattad om hur det gått för mig eller oss .
Mina tvillingar ska snart fylla 2 år.
Min minsta har fyllt 1 år
Gifte mig under tiden jag var gravid
Nu har man kommit in i rutinen.Dom går på dagis alla tre..sååå skönt
Just nu så skyddar jag mig, känner mig så konsig nu.Efter sju år av barnlängtan så är man "tvungen" att använda preventivmedel..
Jag har ej läst allt,men jag ser att mycket har hänt.
Blev lite nyfiken om vllka har lyckats och vilka som fortfarande kämpar. Har er i mina tankar och hoppas att eran önska om syskon går i uppfyllelse.Miraklar kan hända. Har min minste som bevis.
Tittar på honom varje dag och var ända gång så gråter jag av glädje
Nu ska sluta att tråka ut er. Men KÄMPA vidare och tappa aldrig hoppet mina systrar
Mkt har hänt ser jag
Här är det full fart med killarna, bara spring här hemma. Tvillingarna och lillebror tycker om att hitta på massor av bus.
Grattis till de nya plusarna
Och grattis till de nya tillskotten
Grattis drömmaromsmått och besony. Så himla glad att det är många som har lyckats och är jätte stolt över dom som inte tappat hoppet om en syskon. Går in då o då och kikar till snabbt här inne :) Här har man det fullt upp, mina tvillingar har redan hunnit bli tre och min lille mirakel bebis är två . Tänk att för några år tillbaka var vi på väg att åka ut till Spanien för att fortsätta där, just för att man kan få mer än två äggisar lr alt adoptera . Men vi systrar ger aldrig upp
Puss och kram till er alla
Kul att se att många har lyckats med en syskon ! Här har jag fullt upp med mina 3 åriga killar och lill killen som fyller 3 år nästa månad 😄 Tanken att få en till OMG nej för fasen. Det räcker med tre underbara guttar😉 Men vi vet iallafall att det går på naturlig väg, eller kanske? Man vet aldrig Många kramar och ha en super duper fin sommar