Inlägg från: vackert udda |Visa alla inlägg
  • vackert udda

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Ang. träffen i Klippan imorgon - eftersom att 071020 hoppat av och jag ligger sjuk i feber och förkylning så kanske vi kunde skjuta på den? Inte ställa in, det är så trist, men bara skjuta fram den? Vad tror ni?

♥ Vår älskade lilla tjej har BF Julafton 2010 ♥
  • vackert udda

Kul med så många nya i gruppen :)
    Synd att jag missade middagen igår, men min fina mormor firade sin 65-årsdag så då får man prioritera. Skulle det bli nån träff i Helsingborg snart eller har det runnit ut i sanden?

• vackert udda
    071020 skrev 2010-09-19 16:00:56 följande:
    klart du ska fira din mormor:) nån ny träff är väl inte riktigt bestämd (va jag vet, kan ju ha missat ngt) däremot har vi satt ett datum till Ullared, den 2oktober... (men du hade väl precis varit där?)
    Jag åker gärna till Ullared igen, älskar att åka dit :) Dessutom hann jag inte med i närheten av allt jag skulle när jag var där i tisdags, det är ju så förbaskat stort numera ;) Jag ska kolla upp lite hur det ligger till med det datumet, alltid svårt med helger för mej då min sambo jobbar alla lördagar och söndagar :( Men ska som sagt kolla upp det! Hade vart såå roligt, har ändå planerat att åka upp 1-2 ggr till innan jul, dvs. innan lilltjejen tittar ut.
  • vackert udda
    Mainstage skrev 2010-10-08 22:53:28 följande:
    Angående morgondagen:
    Jag vet inte hur många som kommer men jag har iaf en emmaljunga edge duo silvercheck.

1Ett2Två3Tre
    Mainstage + 8 månaders
    nettan87
    EllaAnette
    Lilly86
    mammamaria1981
    Ojojoj va roooligt att "min" tråd blivit så stor och ger så mycket till så många :) Blir jätteglad av det! Jag tänkte hänga på imorgon, har inte vart inne här på länge pga. renovering och foglossning, ska försöka skärpa mej ;) Men som sagt, jag hänger med imorgon, ska bli såå roligt!!!
  • vackert udda
    1Ett2Två3Tre skrev 2010-10-09 18:23:01 följande:
    Hej..

Det var bara jag och Mainstage som dök upp...Men det var trevligt ändå =)
    Jag var där! Jag väntade 45 min vid entrén innan jag gav upp och gick en runda runt alla fik och restauranger för att se om jag hittade någon men lyckades inte finna er... Men jag fikade med nettan87 när hon kom senare vid halv ett och det var fantastiskt trevligt så tack och lov åkte jag inte helt i onödan. Kändes dock lite snopet att inte en enda människa var där när man väntade, måste blivit nån miss i kommunikationen ang. var vi skulle mötas. Jaja, trist men så är det, hoppas att 1ett2två3tre och Mainstage också fick en trevlig fika på ert håll!  
  • vackert udda
    1Ett2Två3Tre skrev 2010-10-10 08:05:33 följande:
    Vaaa e de sant??? Var var ni då?? Från ikea sett så var vi på ingången längst från ikea.. Jag sa till Mainstage när vi satt å vänta hoppas nu ingen står och väntar vid någon annan ingång och att det blivit något missförstånd... och så hände precis det.... va tråkigt =(

Kan vi inte göra om det snart igen... och bestämma typ något lättare så alla hittar??

Hoppas ni alla har en bra dag idag Kram

Jag stod vid ingången närmst Ikea (2:an), det var där som jag fått meddelat att vi skulle mötas av nettan87. Jag dubbelkollade inte infon då jag inte visste om träffen och och fick reda på den och bestämde mej för att följa med bara sent kvällen innan. Jag borde förstås ha kollat upp det närmare men det blev så plötsligt så jag hann inte ta allas nr etc inför denna gången, annars är det ju en självklarhet. Jaja, synd att det blev så tokigt, men det är ingens fel bara en massa missförstånd alltihopa (inte konstigt heller om nettan87 hade blandat ihop var vi skulle mötas med tanke på att hon fick sin lille pojke i tisdags, då skulle jag också vara snurrig - mer snurrig än jag är vanligtvis, alltså Tungan ute)

Tycker definitivt att vi ska bestämma ny träff väldigt snart igen!!!

Kramar till er alla!

• vackert udda
    1Ett2Två3Tre skrev 2010-10-13 11:52:06 följande:
    Någon som vill fika på fredag eller lördag nånstans i helsingborg eller väla eller familia??
    Lördag funkar för mej, min sambo jobbar på Familia mellan 10-17 så jag kan bara hänga på honom dit så det passar perfekt! (bara vi bytar nummer med varandra Flört) Vi kan kanske byta nr via FB, jag är inne där lite oftare än jag är här inne för det mesta.

Hade vart så kul att träffas redan i helgen!

Kram på er
  • vackert udda
    maddlyn skrev 2010-10-12 16:59:22 följande:
    Hej allesammans, vi är några som börjat snacka lite löst på facebook om att möjligtvis ha lite julbak eller liknande i nov/dec. Mitt kök står till förfogande då jag har gott om plats att vara på. Så om ni är intresserade får ni gärna komma med förslag på datum. Annars följer jag gärna med på något snart i malmö/Lund området :)
    Jag är så klart med på julbaket (med tanke på att det var mitt förslag, hehe Flört) - och jag har inget emot att köra ner till dej maddlyn, hoppas fler här uppifrån vill samåka. Om vi bestämmer ett datum redan nu så skulle vi kanske kunde planera lite bättre. Jag skulle föredra om det blev i november med tanke på att vi har BF i december och man vet ju aldrig när liten vill ut ;) Tycker vi ska försöka satsa på en "heldag" och baka järnet, vad tycker ni? Passar vardag eller helg er bäst?

Vi skulle kanske starta en FB-grupp där man kan anmäla sej till "evenemanget"?

Om nån ny vill adda mej på fejan så är min adress: [email protected]
  • vackert udda
    071020 skrev 2010-10-13 16:09:09 följande:
    det finns en fb grupp för vår fl-tråd, har skickat inbjudningar...men inte alla har svarat...därifrån kan vi sen skicka inbjudningar tii evenemang :)
    Det måste jag ha missat, kan du skicka en ny inbjudan till mej? :)
  • vackert udda

För mej passar det allra bäst måndagar men även tisdagar (varannan vecka) eller ev. onsdagar. Skulle kanske kunna lösa det andra dagar också, men det blir knivigare. Sen beror det ju också på om vi kan samåka och nån annan har bil, för då kan jag även andra dagar och helger.

Jag vill helst julbaka en helg:
    071020
    gardrobsblomma
    vackert_udda (endast om jag kan samåka med någon dit, sambon har bilen alla helger)

Jag vill helst julbaka en vardag:
    071020
    vackert_udda

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!