Inlägg från: vackert udda |Visa alla inlägg
  • vackert udda

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Kul att några fler är sugna på Ladies Night, frågan är ju bara då om vi skulle ta Malmö eller Kristianstad? Eller skulle man ta båda, alltså att vi delar på oss och går i två grupper beroende på hur det passar för folk... Jag vet inte, kanske blir rörigt.

Jag vet inte heller hur det är med biljetterna, tror nog att man måste boka/köpa dem i god tid och vad jag vet är de redan ute till försäljning. Vad tror ni?

♥ Vår älskade lilla tjej har BF den 25/12-10 ♥
  • vackert udda
    Edda2 skrev 2010-08-09 22:05:08 följande:
    Åh det lät ju roligt Fast jag är ju beräknad till den 2 nov så tror det blir lite svårt att komma iväg och hålle rmig nog helst hemma
    Ja, det skulle nog vara liiite väl magstarkt att våga chansa på just den träffen för dej Flört
  • vackert udda
    1Ett2Två3Tre skrev 2010-08-10 14:50:05 följande:

Någon som vill hitta på något lite närmare Helsingborg???

Vad händer den 17??

Hoppas allt är bra med alla

Finns kanske nån mysig restaurang vi skulle kunna käka på i Hbg? 
  • vackert udda
    erinny skrev 2010-08-10 19:44:14 följande:
    Så många bra förslag!
    Jag är med på det mesta..

Visst hade det varit kul att åka upp till Ullared lite längre fram?
    Vi är ju rätt många med körkort.. Är ju lite annorlunda att åka med tjejer än med sambon/mannen..
    Vet att det går buss dit annars men vet inte om det är något att rekommendera.
    JA! Det har jag också funderat på, skulle vi inte kunna åka upp nu i höst? Jag skulle gärna vilja handla julklapparna i god tid i år med tanke på att vi har BF 25/12, och jag brukar handla många av klapparna i Ullared :) Dessutom så brukar julprylarna åka fram väldigt tidigt där uppe, nåt år var tomtarna på hyllorna redan i Augusti (vilket jag iofs tycker är för tidigt), men detta året kanske jag kunde dra nytta av deras framförhållning ;) :P

Jag är sååå på Ullared, nån som är med på en höstresa dit? Kanske i sep/okt?
  • vackert udda
    Panzarina skrev 2010-08-10 20:08:55 följande:
    Hej, Här hoppar jag gärna in. Är (snart) 34 år och bor i Kävlinge kommun tillsammans med man och dotter. Väntar även mitt andra barn i slutet av Mars. Har bott i Skåne sedan 2004.

Vi var i Ullared för någon vecka sedan och då körde de fram lite julsaker. Kändes liiiite tidigt.  
    Välkommen Skrattande
    Lägger till dej i listan!

Ja, då gör de som de brukar i Ullared i år med då med julsakerna. Känns, som sagt, lite väl tidigt ;) 
  • vackert udda
    Välkommen Panzarina!

1 * vackert udda, 23 år, Perstorp

2 * norgesessan, 30 år, Malmö

3 * EllaAnette, 32 år, Ängelholm

4 * Nilsson86, xx år, Ängelholm (Vejbystrand)

5 * With a devilish smile, 21 år, Åstorp

6 * SaraKlippan, 25 år, Klippan

7 * goding87, 23 år, Lund

8 * Sara S, 26 år, Norrvidinge

9 * PriceLess, 27 år, Lund

10 * Evsi, 27 år, Kävlinge

11 * mamma i malaga, 32 år, Kävlinge

12 * erinny, 24 år, Veberöd 

13 * knasbubblan, 33 år, Hässleholm

14 * Lionda, 25 år, Kristianstad

15 * skånskan76, 33 år, Hörby

16 * sisterspoint, 31 år, Häljarp

17 * sonen08, 27 år, Kristianstad

18 * 071020, 27 år, Lund

19 * mamsin, 34 år, Malmö

20 * maddlyn, 22 år, Ort?

21 * Anonym (V), 27 år, Malmö

22 * Katrin76, 33 år, Förslöv

23 * nettan87, 23 år, Tyringe

24 * 1Ett2Två3Tre, 28 år, Helsingborg

25 * Gardrobsblomma, 28 år, Landskrona 

26 * Chokladmuffins, 25 år, mellan Sjöbo & Tomelilla

27 * Isefisen, 32 år, Kristianstad

28 * Emlan3, 24 år, Vejbystrand (Stockholm t.o.m. oktober) 

29 * Lugnistormen, 30 år, Malmö

30 * Puchiko, 25 år, Malmö

31 * charmtroll, 33 år, Kävlinge

32 * Lykkelin, 27 år, Furulund 

33 * jojjo82, 28 år, Malmö

34 * queenofangels, 26 år, Lund

35 * Nötcreme, 24 år, Ängelholm

36 * Pergosyskon, 26 år, Ystad

37 * mojutten, 35 år, Malmö

38 * Fëmijët e Mrekullueshme, 26 år, Landskrona

39 * Cania, 30 år, Landskrona

40 * Pazarina, 34 år, Kävlinge
  • vackert udda

Jaha, vi får väl se hur det blir med väder och dyl. imorgon. Jag har väl inte heller känt mej på topp de senaste dagarna, tyvärr, men hoppas in i det sista att jag kan hänga på ändå! Jag har såna problem med kroppen när jag inte är gravid så nu när magen blir allt tyngre så känns det som om jag ska gå av på flera ställen. Ändå går jag "bara" in i v 22 nu i helgen så jag vågar inte tänka på hur det blir längre fram, ojoj, men jag är glad så länge lillan sparkar och lever rövare där inne :) Nu kan vi förresten se henne på utsidan av magen också, små söta knuffar, det är såå mysigt! Hjärta

Men vi håller tummarna imorgon, tjejer, annars får vi se till att få ihop en ny träff så fort som möjligt tycker jag :)

• vackert udda
    EllaAnette skrev 2010-08-13 19:31:44 följande:
    Vad trist att det är så många som inte kan vara med imorgon, hade varit skoj att träffa er allihopa!
    Hur gör vi, kör vi iaf eller vi satsar på en ny/annan träff vid senare tillfälle?

Hänger gärna med på Rackis, älskar grekisk mat!
    Nej, det blir nog ingenting då, att döm av tidigare inlägg. Känns lite onödigt att åka så långt etc. om vi inte blir så många kanske.

Jag tycker däremot att vi borde sätta ihop en ny träff så fort som möjligt så inte allt rinner ut i sanden och ett restaurangbesök, på t.ex. Rackis, skulle kanske kunna passa fint? Inget väder att ta hänsyn till heller :)

Vad tycker ni?
    Nån som har datumförslag etc, kanske du Sara? :)

Kram på er 
  • vackert udda
    erinny skrev 2010-08-14 08:17:15 följande:
    jag verkar vara ensam om att inte vara glad för grekiskt så just den träffen hoppar jag.. Annars hade det varit kul att se klippan.. Har bara varit utanför klippan innan n

Just nu kommer här en hel del regn och vi bor ju inte så jättelångt ifrån djurparken. Men om vi ska dit någon gång så får vi se till att min morbror jobbar så kommer vi in gratis iaf=)

Finns en jättemysig mongolisk restaurang där man själv väljer sin mat (lite som buffe) och sen steker kocken det medan man väntar. sist jag var där så fick man äta så mkt man ville för 108 kr/person.... Kanske hade varit något?
    Jag är inte heller så förtjust i grekisk mat men jag hänger på ändå, det brukar finnas nåt litet man kan äta och värsta fall kan man kanske bara ta en dricka :) Det är mycket pga. min graviditet också som grekiskt inte funkar, jag mår illa av det, helt enkelt :P Sen är det där med restauranger alltid ett gissel för mej eftersom jag är vegetarian sen många år tillbaka och det finns väldigt sällan vegetariska alternativ ute (bortsett från sallad, och hur kul är det??). 

Vad jag menar är att det hade vart roligt om du ville komma ändå, hehe :D

Ha det så gott, kram
  • vackert udda
    erinny skrev 2010-08-14 14:29:41 följande:
    så gulligt av dig..
    Problemet är att jag hade varit tvungen att ta buss och tåg för att komma till klippan och det hade väl kostat 200 kr fram och tillbaka och framför allt tid.. och då är det lite trist att bara ta en dricka.

Förra passet så jobbade jag med två vegetarianer och en vegan.. Dom hade jätteroliga maträtter som såg jättegoda ut. Smakade lite och det är nog första gången jag ätit något gott med linser i... Ena tjejen, veganen, sa att det är vanligt när hon blir bortbjuden att hon blir bjuden på fisk när de andra äter kött.
    Konstigt tycker jag...
    Ja, det är inte alls ovanligt att folk tror att man äter fisk och kyckling när man är vegetarian/vegan (har vart vegan också), och det är så konstigt tycker jag. Är inte fisk och kyckling djur, eller? Väldigt märkligt vad folk har för uppfattning av saker och ting. Jag har lärt mej att säga "jag äter ingenting med ögon" för det verkar vara det enda folk fattar :P 
Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!