• Elvirasmamma

Länka er blogg här *nyfiken* på vad ni skriver i bloggen :)

Länka er blogg i denna tråden så jag kan läsa eran blogg :)
    jag e så nyfiken på vad folk skriver i dom.
    Själv har jag en blogg http://ialwayssurrender.blogg.se/
    Jag skriver om min fam, vardagslivet och ställer frågor så som hiss å diss varje fredag :P
    läs å kommentera gärna :) Svarar på allt förutom dumma saker..

GladFlörtTungan uteKyssCool
  • Svar på tråden Länka er blogg här *nyfiken* på vad ni skriver i bloggen :)
  • EvelinaS87

Hej!

jag har precis börjat blogga på nouw.com
    under namnet Evelinas Resa

Bloggar om min viktnedgång (-20,8kg hittils)

massa mat, recept och vardag samt att försöka få ett stabilare psyke.

Så in och läs och följ och sprid den gärna :D

• FlyffyUnicorn

Hej! 

Jag är 26 år och börjar min bloggkarriär med att beskriva det utomkvedshavandeskap som jag fick genomgå på ett sjukhus. Jag fortsätter att skriva om mina nuvarande försök att bli gravid och låter er hejja på genom hela resan. Utöver allt som har med barn och graviditet att göra så kommer jag att skriva om olika tankar jag har, recensera och rekommendera olika saker som jag har köpt. Jag kommer även skriva om mitt intresse för spel och uppdateringar inom viss esport. Lite gott och blandat helt enkelt! För att inte missa något spännande inlägg, följ min blogg :)

• Flickanx2

Äntligen kan jag sälja mina cd-skivor. Nu har de kommit till mig, det är en härlig känsla må jag säga. På bilden är klockan inte mer än 4 på morgonen. Den är från en av mina musikvideo ?Bush of Witches?:
    ">

Då hade jag inte gått och lagt mig ännu. Ja, jag erkänner att jag är en riktig liten nattuggla, men när jag såg hur fint dimman dansade på åkern utanför mitt sovrumsfönster var jag tvungen att bege mig ut dit. Ja, det kändes som något ?drog? mig dit. Tänker att det måste vara så älvorna, om de nu finns måste känna. Ibland är det nästan så att jag tror, att det finns älvor som dansar ute på åkern. I alla fall hade jag gjort det, om jag vore en älva.

På Farmen, hade vi dock inte tid att uppskatta mornarna på samma sätt. Då var det mjölkning, mockning och matning av alla djuren som stod på agendan. Den enda vilopausen var när jag satt och mjölkade och sjöng för kossorna. Ja, kände mig lite som hon Lina, i Emil i Lönneberga. Ibland kan jag sakna de där tidiga mornarna,  som jag lärde mig att uppskatta när jag var därinne på Farmen? fast, jag får nog försöka ställa om min ät-och-sov-klocka, som Skalman säger, om jag ska kunna uppleva den tidigt, vackra morgonen redan vid 04-snåret. Då, när älvorna dansar i åkern utanför mitt sovrum. Bäst att jag går och lägger mig tidigt, så jag orkar upp och dansa med dem i morgon bitti.

Läs hela bloggen o se musikvideon om du vill: finest.se/nillawallette/

Svar på tråden Länka er blogg här *nyfiken* på vad ni skriver i bloggen :)