• Elvirasmamma

Länka er blogg här *nyfiken* på vad ni skriver i bloggen :)

Länka er blogg i denna tråden så jag kan läsa eran blogg :)
    jag e så nyfiken på vad folk skriver i dom.
    Själv har jag en blogg http://ialwayssurrender.blogg.se/
    Jag skriver om min fam, vardagslivet och ställer frågor så som hiss å diss varje fredag :P
    läs å kommentera gärna :) Svarar på allt förutom dumma saker..

GladFlörtTungan uteKyssCool
  • Svar på tråden Länka er blogg här *nyfiken* på vad ni skriver i bloggen :)
  • Cocostopp

www.xl-zero.blogspot.se

Fläskfia goes supermodell

Vaknade idag och var FET! Varför har ingen sagt nåt? Ser ut som en jäkla blobb. Så nu ska jag väl då försöka hålla mig undan för tidig död, och onödiga vårdkostnader för vårt älskade fosterland (men jag tror fan jag redan betalat för min sjukvård med all moms o skatt på allt jag stoppat i munnen) Iaf, jag tänkte lyckas med det här på ett år, det är min plan. Att bli den där läckerbiten igen, som killar brukade vända sig om efter

• crich

Hej alla!

Kolla gärna in vår blog. Vi är en nystartad rese-sajt som skriver om allt har med resor att göra. Feedback är givetvis alltid välkommen! Passa såklart gärna på att kolla in sajten om redan är där.

owegoo.com/blog/

Ha en fin dag!

/ C

• Dakine

EN 27 ÅRIG MAMMA TILL EN HÄRLIG SON FÖDD 2010. BOR TILLSAMMANS MED MIN MAN OCH VÅR SON I EN VILLA PÅ LANDET. HAR LÄTTARE FÖR ATT UTTRYCKA MINA TANKAR I SKRIFT, & SKRIVER HÄR OM LIVET I STORT OCH SMÅTT. INREDNING, MAT, SHOPPING OCH VARDAG DÄREMELLAN.

SKRIVER ÄVEN OM MIN RESA TILL ETT HÄLSOSAMMARE LIV, VIKTMINSKNING OCH DRÖMMEN OM EN VÄLTRÄNAD KROPP! 

HUR DET ÄR ATT LEVA MED STÄNDIG ÅNGEST KRING MAT, OCH STRÄVAN ATT ALLTID VARA PERFEKT.
Svar på tråden Länka er blogg här *nyfiken* på vad ni skriver i bloggen :)