• Elvirasmamma

Länka er blogg här *nyfiken* på vad ni skriver i bloggen :)

Länka er blogg i denna tråden så jag kan läsa eran blogg :)
    jag e så nyfiken på vad folk skriver i dom.
    Själv har jag en blogg http://ialwayssurrender.blogg.se/
    Jag skriver om min fam, vardagslivet och ställer frågor så som hiss å diss varje fredag :P
    läs å kommentera gärna :) Svarar på allt förutom dumma saker..

GladFlörtTungan uteKyssCool
  • Svar på tråden Länka er blogg här *nyfiken* på vad ni skriver i bloggen :)
  • Cocostopp

xl-zero.blogspot.se/

Handlar med lite humor och ironi, om min viktresa... Minus 21,1 kg i skrivandes stund. Helt själv med gym o mat, fläskfia style lixom ;) bild finns i senaste inlägget

• Cocostopp

xl-zero.blogspot.se/

Handlar med lite humor och ironi, om min viktresa... Minus 21,1 kg i skrivandes stund. Helt själv med gym o mat, fläskfia style lixom ;) bild finns i senaste inlägget

• Cocostopp

xl-zero.blogspot.se/

• Tetti

anorexiresan.blogg.se

Jag skriver om livet med anorexi och vägen till att försöka bli bättre. Jag har även skrivit en text om hur det är att vara tvångsinlagd på psyk som jag varit pga anorexin.

• HannaDahl1

Hej, 

Jag skriver en blogg som heter dahlsdagbok.com 

Egentligen för min egen del då jag är så otroligt dålig på att komma ihåg vad jag göra om dagarna och i mitt liv :) Men just nu är vi ute och långreser så därför handlar den mycket om resan. 

Jag har inte bloggat så länge men tycker att det är otroligt roligt att skriva. Jag hoppas fortsätta skriva även när vi kommer hem, men då kommer bloggen få se skymta andra sidor. Kommer bli en del om min väg till att bli step-instruktör, såklart en massa om familjelivet men också en hel del åsiker om livet och samhället. Alltid med lite humor :) 

Håller med om att det är intressant att se vad ni andra skriver om! 

/ dahlsdagbok.com

Svar på tråden Länka er blogg här *nyfiken* på vad ni skriver i bloggen :)