Gravid mha IVF, BF mars 2001
Plussade ikväll, dagen före testdatum. BF 7 mars enligt FL.
Who's with me?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-01 00:34
Haha, jag menar NATURLIGTVIS 2011...
Plussade ikväll, dagen före testdatum. BF 7 mars enligt FL.
Who's with me?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-01 00:34
Haha, jag menar NATURLIGTVIS 2011...
hej, jag hittade hit! Vi ligger ju lika, jag har BF enligt FL 6 mars...
Hejsan!
Här är en till som plussat (har officell testdag på måndag men testerna talar sitt tydliga språk) och har BF 6 mars.
Vad roligt! Ja det lär ju börja trilla in många fina marsbebisar snart, eller ja deras mammor alltså. Spännande!!!
Jag har BF 3 mars enl FL
Jag har oxå BF 6 mars enligt FL!
Första försöket.
Vilket försök för er andra??
Första för mig, så lyckan är ju stor. Lättnaden lika så.
Hej har också beräknad födelse den 7 mars enligt FL...
Första försöket för oss med IVF... Hoppas bara på att man får behålla den lille....
Första IVF för oss. Vi har en dotter som har fyllt 4 år nu, som kom till på naturlig väg. Trodde att vi skulle kunna få ett syskon till henne. Men icke, efter utredning så blev det IVF/ICSI för oss och än så länge har det ju gått bra! Nu är det nervös väntan till VUL, ska dit redan 13 juli, är bara i v. 6+1 då så frågan är hur mycket de kan se. Läkaren hade semester sen så gick inte att få senare. Har ni VUL inbokade?
Kul att det är fler plus som kommit . Jag hoppas vi får en lång resa tillsammans.
För oss är det 3 syskonförsöket, har en son som kom till på det 4:e färska försöket (+1 FET).
Hur mår alla? Själv mår jag illa hela tiden, har lite ömma bröst men annars inte mycket till symptom.
Tittar in jag med.
BF 6 Mars enligt FL.
Första IVF försöket och det var ett ET.