Gravid mha IVF, BF mars 2001
Hej har också beräknad födelse den 7 mars enligt FL...
Första försöket för oss med IVF... Hoppas bara på att man får behålla den lille....
Hej har också beräknad födelse den 7 mars enligt FL...
Första försöket för oss med IVF... Hoppas bara på att man får behålla den lille....
Hej hej ny här på denna tråden. Jag har också fått BF i mars mellan 5-7 de säger olika...
Är i vecka 10 (9+2) idag enligt FL och känner inte mycket mer än trötthet och illa illamående ibland ( mådde jätte dåligt innan illamående konstant ohch kräkte någon gång, ömma bröst och så) Har hafr lite ont i magen också lite små hugg någon mer som haft det? Plus var gjorde ni er IVF??
Jag gjorde min på Sophia hemmet. Väldigt nöjd med dem.
Smultronet, jag har inte ens ställt mig på vågen men kan inte ha några av mina byxor som jag hade innan ÄP och ET. Förutom leggings då. Jag har garanterat gått upp mer än 1 kg och jag är i vecka 10 nu. Jag fick mer ork när jag började ta blutsaft för att få i mig mer järn, är fortfarande trött på kvällarna men inte lika kraftlös i kroppen som jag kände mig innan. Ska försöka komma igång med träning nu också, och försöka hitta mammayoga att gå på under hösten.
Jag mår bra, men annorlunda. Allt känns annorlunda, hunger, trötthet, ilska, glädje, etc. Men jag börjar lära mig lite nu det var jobbigt i början bara. :)