Gravid mha IVF, BF mars 2001
Plussade ikväll, dagen före testdatum. BF 7 mars enligt FL.
Who's with me?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-01 00:34
Haha, jag menar NATURLIGTVIS 2011...
Plussade ikväll, dagen före testdatum. BF 7 mars enligt FL.
Who's with me?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-01 00:34
Haha, jag menar NATURLIGTVIS 2011...
Jag har lite växtvärk och är trött, blir yr och anfådd när jag anstränger mig för mycket. Brösten är skumma, de kan kännas stora och lite ömma ena timmen för att sedan växla till att vara som vanligt. Illamående har jag knappt inget alls, får lite om jag inte äter regelbundet. Hoppas det är ok med "pricken" där inne i alla fall...
Jag har sådan grym molande "växtverk" till och från, brösten har blivit större och ömma.
Blir jätte trött mitt på dagen och lite yr.
Hoppas jag slipper kräkas denna gång bara men förra gången kom det i v 7, så det kommer väll som ett brev på posten =)
Hej!
Jag gjorde första IVF i 19 Juni, då blev plus i första test 3 Juli och blev plus i andra test 10 Juli, nu jag är gravid exakt 4 v.
Men igår kommit lite orange eller rosa färg i trosan inte likna som blood, och idag har lite gran liknande innan man få mens... jag vet inte vad det är för nån, men läkan sa att fortsätta tar alla tabletter.
Har ni tips med det?!?
Förlåt om mitt språk.
Lilly.
Ohhhhh
Jag glömde att säga till att nu jag känner jätte ont om brösten och jobbig när jag sova, dom är så stor, det e cup C redan.
Hoppas jag fortfarande gravid, vill inte tänka om MF.
Lilly
Lilly, det behöver inte vara någon fara man kan ha mensliknande blödning, eller fler, under graviditeten. Är det någon mer än jag som fått se liten böna med tickande hjärta? Vilken underbar syn!
janeD: jag var på 2 VUL förra veckan och på det andra såg läkaren ett tickande hjärta!! Skönt!
Ska på nytt VUL 4 aug, för att stilla min egen oro. Sen kan jag säkert slappna av ännu mer. Känner mig inte så jättegravid. Svullen mage, fylligare bröst, lite trött och yr, Men inte ömma bröst och inget illamående. Äter regelbundet så det stoppar upp illamåendet, kanske blir värre när jag börjar jobba igen och inte kan äta hela tiden...hehhe..
jag är också lite orolig för hur det ska gå när jag börjar jobba igen. Kommer man orka?
Som det känns nu kommer jag ladrig orka jobba, jag är så trött hela tiden å det blir inte bättre av åksjuketabletterna jag äter mot illamåendet....... V 9 nu hoppas verkligen det hinner vända innan jag skall tillbaka till jobbet igen.
idag har jag varit sjukt trött och även lite illamående och molvärk.... tröttheten går förhoppningsvis över runt v.12. Har 2v kvar av semestern. Ser inte fram emot v.33-34 när mannen ska på jobbresa och jag ska vara hemma själv med dottern, och jobba.... går upp kl 6 när jag jobbar... får se till att lägga mig tidigt. Men alltid tusen saker man vill/behöver göra om kvällarna när tjejen har somnat.