Gravid mha IVF, BF mars 2001
hej, jag hittade hit! Vi ligger ju lika, jag har BF enligt FL 6 mars...
hej, jag hittade hit! Vi ligger ju lika, jag har BF enligt FL 6 mars...
Första IVF för oss. Vi har en dotter som har fyllt 4 år nu, som kom till på naturlig väg. Trodde att vi skulle kunna få ett syskon till henne. Men icke, efter utredning så blev det IVF/ICSI för oss och än så länge har det ju gått bra! Nu är det nervös väntan till VUL, ska dit redan 13 juli, är bara i v. 6+1 då så frågan är hur mycket de kan se. Läkaren hade semester sen så gick inte att få senare. Har ni VUL inbokade?
Jag har lite växtvärk och är trött, blir yr och anfådd när jag anstränger mig för mycket. Brösten är skumma, de kan kännas stora och lite ömma ena timmen för att sedan växla till att vara som vanligt. Illamående har jag knappt inget alls, får lite om jag inte äter regelbundet. Hoppas det är ok med "pricken" där inne i alla fall...
janeD: jag var på 2 VUL förra veckan och på det andra såg läkaren ett tickande hjärta!! Skönt!
Ska på nytt VUL 4 aug, för att stilla min egen oro. Sen kan jag säkert slappna av ännu mer. Känner mig inte så jättegravid. Svullen mage, fylligare bröst, lite trött och yr, Men inte ömma bröst och inget illamående. Äter regelbundet så det stoppar upp illamåendet, kanske blir värre när jag börjar jobba igen och inte kan äta hela tiden...hehhe..
idag har jag varit sjukt trött och även lite illamående och molvärk.... tröttheten går förhoppningsvis över runt v.12. Har 2v kvar av semestern. Ser inte fram emot v.33-34 när mannen ska på jobbresa och jag ska vara hemma själv med dottern, och jobba.... går upp kl 6 när jag jobbar... får se till att lägga mig tidigt. Men alltid tusen saker man vill/behöver göra om kvällarna när tjejen har somnat.
Jag har fått MA, var på VUL igår och ingen hjärtaktivitet och fostret har slutat växa. Vet inte hur jag ska komma vidare.... orkar inte igång med FET i höst som det känns nu....
lycka till er andra!