Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!
hahaha.. garvar lite åt avgränsningspinnens öde Och visst blir egoismen bara värre och värre. Där har vi trafiken som ett lysande expempel. Ingen tar sig tid att släppa in nån eller släppa ut nån i köer eller korsningar och råkar man stå nån sekund för länge när det blivit grönt, nog jäklar får man en "tut" i häcken direkt. Det brann fullkomligt för mig en gång när jag stod under järnvägen vid norrviken och skulle ut på vägen som passerar brandstationen. Fick kärringstopp när jag skulle iväg och idioten bakom fullkomligt hänger sig på hornet. DET skulle han inte ha gjort. Fru Byström drog åt handbromsen, klev ur bilen, knackade på rutan (och han vevade faktiskt ner) och frågade hur helvete han tänkte när han limmade fast tutan i ratten med epoxy!! Tror han att jag snabbare får fart på bilen när han ligger på hornet eller tror han att jag kan försvinna från jordens yta för att han tutar. Vad är det på fel att ha lite tålamod och ödmjukhet!! (vi pratar inte 5 minuters motorstopp) utan vi pratar max 20 sek) IDIOT!
Efter den incidenten bestämde jag mig ännu mer än nånsin för att alltid bjuda på nån sekund och släppa ut nån eller släppa in nån! Och känner mig lika nöjd varje gång jag står vid mitt löfte
Korfu: ha så härligt på ballongturen imorron! Min sambo flög förra veckan för andra gången och han är lite lat av naturen så han var mest sur att man måste göra allt själv , hade det inte varit för det hade det allt kunnat vart riktigt trevligt var hans kommentar