Muuulin skrev 2012-10-08 11:35:02 följande:
Men nu börjar jullängtan komma rejält! Tur jag kan gå in på den här tråden och läsa lite för att stilla julsuget lite ;)
Tror barnen längtar lika mycket som mig, dom har kollat på Ensam hemma 1&2 runt 5 gånger hittills ;)
Har 3 flaskor glögg i skafferiet (chili/choklad, lingon/blåbär och vanlig glögg) som bara står där och frestar mig, men ett tag till ska jag allt hålla mig!!
Har skrivit ner vad alla ska få i julklapp, och köpt ungefär hälften av allt, MEN en är kvar och det är samma visa varje år: Vad ska svärfar få i julklapp!?
Han är 66 år, gillar fiske och dom har en husvagn vid nån sjö dom brukar åka till.
En riktig mysfarbror som gillar att kolla på tv/hockey ;)
Men han/dom har ju typ allt. Fiskegrejjer har han, en ganska ny fiskeväska, termosar, murrika för matlagning utomhus..
Och tidigare har han fått bl.a skoterhandskar, Whiskeyflaska med "egen" etikett, nån korg med lite blandat i..
Vad ska vi köpa iår!? Ge mig alla tips och ideer ni har ;)
En tidningsprenumeration på nån tidning om fiske eller friluftsliv kanske? Eller en fin fiskkokbok. Gillar han matlagning kanske nån bok av Leif Mannerström kan vara lite kul.