Jag längtar till jul!!!
Varje gång jag går från köket till vardagsrummet möts jag av den här synen och varje gång blir jag lite förvånad "Åh, snart är det ju jul".
Tack för alla åsikter, jag lutade åt den första men de flesta verkar rösta på den andra så det blir nog den. Ni har ju rätt i att skärpan är bättre på den men jag tycker den känns lite för arrangerad, den första ser naturligare ut (vilket visserligen inte är).
Åh det är fler som tänker på julen:) Snart är det ju dags för julmat också (okej, om ni envisas kan vi kalla det påskmat) och must, mmm....
Min man är så att han inte gillar att följa strömmen och vill gärna göra oväntade saker som förvånar. Så vad är oväntat att göra sista april? Jo, att bjuda på glögg... Och gud vad gott det var
Christmas Eve och Winter wonderland hade jag i julas, Winter wonderland är helt underbar, Cristmas Eve är "bara" jättemysig jag köpte ett stort sånt på rean efter jul så jag kan ta fram det i höst. Dessutom fick jag flera stycken av de små burkarna i julklapp av mamma, bara juldofter, hon vet vad jag vill ha