Inlägg från: GossipGirl |Visa alla inlägg
  • GossipGirl

Jag längtar till jul!!!

Själv längtar jag till måndag och Ernst! Tycker han gör superhärliga grejer och jag får världens julkänsla av det programmet.

Nu har det blivit mer och mer jul på bloggen :) Brukar inte tipsa om den såhär in public men jag måste nästan nu när jag börjat lägga upp flera julinlägg om dagen. Hoppas någon blir lite inspirerad i alla fall. Så; www.elinsofia.webblogg.se

Vi får se till att hålla igång tråden nu trots att det brukar vara mycket inför jul. Det är ju nu vi ska ladda upp bilder från våra hem, favoritrecept och så.
    Jag älskar även att läsa om julaftonstraditioner så om någon vill dela med sig vore det roligt :)   

• GossipGirl
    RocketQueen skrev 2011-12-28 10:15:03 följande:
    God fortsättning allihop! Vi ses väl här igen nästa höst?
    Självklart gör vi det! :)
  • GossipGirl
    RocketQueen skrev 2012-03-30 14:09:41 följande:
    Haha, jag satt faktiskt och funderade på just den här tråden senast igår "hmm undrar när den blir aktiv igen"

Men du är galen, precis som alla andra i den här tråden
    Blev glad när det stod fetmarkerat "Jag längtar till jul!!!" högst upp.
  • GossipGirl

Ja, precis. Drack årets första påskmust igår och jag började genast tänka på julen. Dessutom föll det flingor utanför fönstret samtidigt så det spelade nog in på julkänslan också ;-D

• GossipGirl
    Frökenolson skrev 2012-03-31 12:02:23 följande:
    Ha en glad påsk tjejer och en skön sommar tills vi vaknar till och går in i vår julfas igen i augusti september  =)

Japp, vi ses i höst igen istället. :) Ha det bra.
  • GossipGirl
    litenlind skrev 2012-04-04 13:47:54 följande:
    Julen varar till påska?

Nej nu får vi allt njuta av en härlig vår och sommar innan det är dags igen?

Älskar att du avslutar med frågetecken, haha :) Som att kolla av jullängtan här inne.

Ni får nästan inte skriva mer här för jag har redan börjat kolla julbilder på pinterest och weheartit, och om ni skriver kan jag inte hålla mig härifrån. April är ju alldeles för tidigt att börja jullängta. ;)
  • GossipGirl

Längtar till i höst när tråden drar igång på riktigt.
    Nu är det nästan så att jag inte vågar titta in för jag får också världens julkänsla.

Jag ska njuta av sommaren först :)    

• GossipGirl

Åh, glögg! Gud så gott. Jag längtar redan efter första lilla koppen :) Men för mig dröjer det nog åtminstone till november...

• GossipGirl

Idag kunde jag inte hålla mig längre. Jag beställde tre stycken Yankee Candle-jars med juldofter. Så jäkla nöjd och längtar tills jag får hem dem. Jag ska smygsniffa hela hösten :)

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!