Jag längtar till jul!!!
adlibris here i come, dags att fixa julklappar till stora sonen och mamma, harry potter och rickard wolf har de önskat sig =)
Nu är vi inne i november! Yeay! Jag tänker inte pynta med något juligt, det är alldeles för tidigt för mig. Dock ska jag fram med extra mycket ljus och nya kuddar och så. Men jag har inte så mycket traditionellt julpynt med tomtar och så. Är mycket mer för ljus, fårskinn, grått, glitter, granar och så :) Så lite smått åker fram men de enda två tomtarna jag har och adventsljusstakarna får absolut inte komma upp innan första advent. Bara 26 dagar kvar :)
Och så längtar jag efter glöggen... Och lussebullarna. Mmm. Har fuskat med must och pepparkakor men resten ska jag minsann sukta efter ett tag till.
Vet inte hur många av er som är i bildtråden också men jag tänkte ändå lägga upp en bild här. Jag gjorde lite höst-/julpynt häromdagen. Jag älskar att "lull-lulla" här hemma året om (pynta med lantliga saker, lite shabby, älskar ljus och sånt!) så jag ville göra lite pynt att lägga i ljusfat och i blomkrukor nu när det blir så mörkt och man har mycket ljus tända.
Plockat i naturen, köpt billigt på affären eller gjutit själv - sen på med lim och glitter :)
Helt jäkla underbart att ni laddar upp så mycket bilder nu! :) Jag längtar efter att få gå in och titta på allt erat pynt, pyssel och era köp.
Keep it up. :)
Ville bara önska er en trevlig första advent :)