Kramardig skrev 2012-11-02 09:44:08 följande:
Någon som funderat på julkläder till oss vuxna? Vill hitta något jag känner mig riktigt fin i och julig :)
Jag ahr en vanlig svart klänning som jag triv i som jag kommer att ha mycket och så kommer jag leta efter ett par riktigt julröda strumpbyxor till;)
Har bokat tid hos frissan nu den 20e nov, jag är expert på att bortprioritera mig framför övriga i familjen men nu harjag bokat både klipp och slingor så förhoppningsvis kan man känna sig lite fin också;)
För mig är julen inte bara julafton och så utan det känns som att man småbörjar lite redan nu när det är november.
I morgon är det en årlig tipspromenad med aktiviteter, det är liksom starten på det juliga. Efter ett par timamr i skogen så brukar det smaka gott med varm choklad el glögg. Nu tycker jag att det börjar bli ok att bjussa på glögg när folk kommer på besök ;) Vill man inte ha så får man stå över då. Sen ska vi ju julbaka, sen sista helgen i nov ska hela tjejgänget iväg på hemlig resa (bara jag o en tjej till vet vart vi ska) övernattnign och ja, mycket i julens teckan. Och detta bara i november;)