Kan ju skriva vad övriga ska få så kanske jag ger någon annan förslag;)
Pappa o fru: Har lagt ihop med syskon och familjer så vi är 16 personer som ska ta med dem på en heldag i bowlinghallen med mat. Pappa o hans fru älskar när vi samlas alla, sker välidgt sällan då vi bor långt ifrån varandra. Vi har redan bokat dag så att alla ska kunna;)
Svärfar o fru: påslakarnsett som jag köpe i sommras när Coop sålde ut sitt ekologiska sortement. Jättefina och exlusiva. Passar svärfars fru perfekt då hon bara använder ekologiska saker.
systerson 12 år: Lagt ihop med andra syrran så han får ett Skylanders till Wii, inköpt på Ullared;)
systerson 6år: Lagt ihop med samma igen och han får ett Super mariao kit till Wii, även det från Gekås.
systerson 10år: Lego
mina barn flicka 4år: badskum och ett brädspel,
mina barn flicka 1½år: badskum och ett golvpussel (vet att våra barn kommer få massor av saker ändå så jag ser ingen anledning att köpa massa själv nu i år när de inte behöver något speciellt) ja just det, jag har ju köpt två dvdfilmer till dem var...
Barnens kusin tjej 1½år: Duplo och en ljudbok
svärmor och man får förmodligen en midag tillsammans med min mans bröder och oss på resturang.
dotterns bästa kompis 4 år: hon ska få en bioupplevelse med min dotter och mig.
Mina barn kommer att önska sig följande av släkten;
4åring Ridkläder, lego (friends), silverbestik att samla på,
1½åring Gunghäst, silverbestik att samla på,