Jag längtar till jul!!!
Igår köpte jag tidningen Hembakat, denna gång var det chokladspecial och då blev jag så himla sugen på att julbaka;) Massa små goda godbitar. Ska nog testa idag;)
Igår köpte jag tidningen Hembakat, denna gång var det chokladspecial och då blev jag så himla sugen på att julbaka;) Massa små goda godbitar. Ska nog testa idag;)
Sitter och letar julklappar till min 4 åriga dotter. Hon har börjat rida och behöver endel till det, framförallt skor, de behöver ju ha ridsko med klack, någon som vet vart man kan köpa ridskor till barn billigt? Vill inte lägga för mycket pengar på det ifall hon kommer att tröttna, samtidigt som jag vill ha ordentliga så att hon inte fastnar med foten om hon ev skulle ramla av.
Såg på Ullared när jag var där för en månad sedan men de minsta var stl 28 och tänkte att så stora fötter har hon ju inte... nä hä... inser nu att det är nog den storlek hon har....
Yes vann just en auktio. Av barnboken Julberättelser av Astrid Lindgren en samlingsbok som inte finns att köpa längre men jag tycker att den är så fin så jag ville ha den. Hoppas att det inte var någon här inne som jag bidade mot då den sprang i väg i pris!
Både ÖB och Rusta har slutat med hästgrejor...
Har också köpt Allers och julmust idag;) Dessutom kom boken Julberättelser som jag vann på tradera i helgen ;)
Skulle åkt till stan idag och passat på att besöka Rusta men jag är dunderförkyld så nu ska jag istället försöka ta hand om två småbarn som är allt annat än sugna på att sitta stilla. Hade gärna legat i soffan med Allers och fantiserat..
Ska försöka skriva lite önskelistor till mor o farföräldrar på sånt de kan köpa till våra kids. Den stora dottern 4år, funderar jag på teater o biobiljetter till. Lillan ska strax få större säng så till henen kan gamilngarna få köpa täcke o kudde o sängkläder.
Behöver tips på vad vi ska köpa till min mamma och hennes man.. övriga gamlingar är klara. Mamma fyller dessutom år i slutet av november.
Sen ska jag hitta på något bra till min man, vet inte vad ännu mer än at than ska få en bilatlas, en ny med nya vägar i... den vi har är typ 10år gamal. Vet att endel tycker att det är omodernt och ja vi har gps men min make vill gärna ha en atlas o titta i när vi är ute och åker;)
tack för bilatlastipset, ska kolla på den lite närmare... kanske kan hitta någon bok till mamma på bokus också;) Hon gillar pyssel, scrap men framförallt allt som ahr med textilier att göra...